předvýběr.cz
Administrativní pracovník/ce
Zveřejněno 29.06.2022
Pro našeho klienta, odborný velkoobchod s klimatizační a chladící technikou, tepelnými čerpadly a vzduchotechnikou, hledáme novou kolegyni/kolegu pro administrativní podporu.
Vaše náplň práce:
- Zajištění chodu recepce a kanceláří (přijímání a vítání hostů, vyřizování pošty, telefonátů, objednávání kancelářských potřeb)
- Vystavování faktur
- Podpora obchodního týmu a skladu (zjišťování potřebných informací, vypracování základních cenových nabídek a další ad hoc úkoly)
- Zajištění přepravy produktů k zákazníkům a případné řešení nastalých situací
- Marketingová podpora (zajištění vizitek, tisk katalogů)
- Spolupráce s ostatními kolegy napříč firmou
- Další administrativní úkoly dle potřeby
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Zkušenosti na obdobné pozici výhodou
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (zejména e-mailová komunikace)
- Dobrá znalost práce na PC (Outlook, Excel na úrovni kontingenčních tabulek)
- Velmi dobré organizační schopnosti a zodpovědný přístup k práci
- Ochota se učit novým věcem
- Příjemné vystupování a dobré komunikační schopnosti
Nabízíme:
- Zázemí stabilní společnosti a práci v malém kolektivu
- Práce na plný úvazek
- Pomoc při zaškolení od zkušených kolegů samozřejmostí
- Vzdělávání podporované společností
- Nástupní plat 30 000 – 33 000 Kč (dle Vašich zkušeností), po kompletním zapracování možnost navýšení
- Možnost občasné práce z domova po dohodě se šéfem
- Multisport karta
- Notebook, mobilní telefon i pro soukromé účely
- Zvýhodněné investiční životní pojištění
- Teambuildingy
- Kanceláře: Praha 10 (bezproblémové parkování v areálu společnosti)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Office manager/ka
Asistentka informačního centra
Asistentka vedoucího projekce
Obchodní referent - Všechromy
Referent obchodního oddělení
Asistent/ka obchodního oddělení
Koordinační pracovník
Teamleader-ka
Administrativní pracovník a fakturace
Asistentka v advokátní kanceláři
Booking specialista a recepční na střelnici
Recepční v autosalonu Škoda
Odborný/á referent/ka – Asistent/ka
HR business partner
Asistentka obchodního oddělení
Administrátor e-shopu
Administrátor/ka veřejných zakázek - asistent/ka společnosti
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty
Registrátor-ka farmaceutických výrobků
Referent odboru dopravy - přestupky (ideálně s právním vzděláním)
Výkonný/á asistent/ka
Sjednavatel/ka smutečních rozloučení
Sales support – interiérový design