předvýběr.cz

Asistent/ka servisního oddělení

Zveřejněno 01.11.2022


Pro našeho významného klienta, společnost z oblasti logistiky, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Asistent/ka servisního oddělení.

Po nástupu Vás čeká důkladné zaškolení, které začíná od asistentských prací jako je např. fakturace, tvorba objednávek a zpracování cenových nabídek až po postupné zaučování na jednotlivé činnosti dispečerské práce, rádi Vás zaškolíme také v SAP systému.

Co bude Vaší náplní práce:

  • administrativní práce spojená zejména s fakturací, zpracováním cenových nabídek a objednávek na servisní opravy
  • e-mailová a telefonická komunikace se zákazníky a servisními techniky
  • tvorba reportů a přehledů v Excelu
  • administrativní podpora servisního oddělení
  • využívání SAP při práci
  • v rámci plánovaného a brzkého kariérního růstu příprava a zaškolení na pozici dispečera/ky servisu, jejíž hlavní pracovní náplní je organizace práce servisních techniků

Očekáváme od Vás:

  • dobrou znalost práce na PC (Outlook, Excel, Word)
  • pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
  • min. 2letou praxi, ideálně v jakékoliv administrativní agendě
  • dobré komunikační schopnosti
  • pozitivní myšlení
  • smysl pro týmovou spolupráci
  • znalost SAP výhodou, ale rádi Vás i vše naučíme a zaškolíme

Nabízíme Vám:

  • stabilní pracovní místo v úspěšné, prosperující a neustále rostoucí společnosti
  • firemní benefity, vč. 5 týdnů dovolené a stravenek (110 Kč)
  • penzijní připojištění
  • důkladný, propracovaný systém zaškolení a následný tréninkový program
  • po zaškolení možnost částečně využívat home office (pravidelně možno 2 dny v týdnu) – navíc Vám můžeme dodat domů i vybavení pro domácí práci jako například notebook, monitor a kancelářskou židli
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • k cestě do zaměstnání firemní mikrobus z metra Opatov do Modletic
  • plánovaný profesní růst – konkrétně na pozici dispečera/ky servisu
  • IDEÁLNÍ PRACOVNÍ DOBA: bude vysvětleno individuálně, ale např. pátek zkrácený do 13:30 hod.
  • nástup možný ihned
  • Místo výkonu práce: Modletice (Říčany)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Informace o pozici

Místo pracoviště:
Praha-východ
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Benefity:
Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova
Požadované vzdělání:
Odborné vyučení bez maturity

Zaujala vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.

Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..