předvýběr.cz
Asistent/ka servisního oddělení
Zveřejněno 01.11.2022
Pro našeho významného klienta, společnost z oblasti logistiky, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Asistent/ka servisního oddělení.
Po nástupu Vás čeká důkladné zaškolení, které začíná od asistentských prací jako je např. fakturace, tvorba objednávek a zpracování cenových nabídek až po postupné zaučování na jednotlivé činnosti dispečerské práce, rádi Vás zaškolíme také v SAP systému.
Co bude Vaší náplní práce:
- administrativní práce spojená zejména s fakturací, zpracováním cenových nabídek a objednávek na servisní opravy
- e-mailová a telefonická komunikace se zákazníky a servisními techniky
- tvorba reportů a přehledů v Excelu
- administrativní podpora servisního oddělení
- využívání SAP při práci
- v rámci plánovaného a brzkého kariérního růstu příprava a zaškolení na pozici dispečera/ky servisu, jejíž hlavní pracovní náplní je organizace práce servisních techniků
Očekáváme od Vás:
- dobrou znalost práce na PC (Outlook, Excel, Word)
- pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
- min. 2letou praxi, ideálně v jakékoliv administrativní agendě
- dobré komunikační schopnosti
- pozitivní myšlení
- smysl pro týmovou spolupráci
- znalost SAP výhodou, ale rádi Vás i vše naučíme a zaškolíme
Nabízíme Vám:
- stabilní pracovní místo v úspěšné, prosperující a neustále rostoucí společnosti
- firemní benefity, vč. 5 týdnů dovolené a stravenek (110 Kč)
- penzijní připojištění
- důkladný, propracovaný systém zaškolení a následný tréninkový program
- po zaškolení možnost částečně využívat home office (pravidelně možno 2 dny v týdnu) – navíc Vám můžeme dodat domů i vybavení pro domácí práci jako například notebook, monitor a kancelářskou židli
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- k cestě do zaměstnání firemní mikrobus z metra Opatov do Modletic
- plánovaný profesní růst – konkrétně na pozici dispečera/ky servisu
- IDEÁLNÍ PRACOVNÍ DOBA: bude vysvětleno individuálně, ale např. pátek zkrácený do 13:30 hod.
- nástup možný ihned
- Místo výkonu práce: Modletice (Říčany)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Office manager/ka
Asistentka informačního centra
Asistentka vedoucího projekce
Obchodní referent - Všechromy
Referent obchodního oddělení
Asistent/ka obchodního oddělení
Koordinační pracovník
Teamleader-ka
Administrativní pracovník a fakturace
Asistentka v advokátní kanceláři
Booking specialista a recepční na střelnici
Recepční v autosalonu Škoda
Odborný/á referent/ka – Asistent/ka
HR business partner
Asistentka obchodního oddělení
Administrátor e-shopu
Administrátor/ka veřejných zakázek - asistent/ka společnosti
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty
Registrátor-ka farmaceutických výrobků
Referent odboru dopravy - přestupky (ideálně s právním vzděláním)
Výkonný/á asistent/ka
Sjednavatel/ka smutečních rozloučení
Sales support – interiérový design