předvýběr.cz

Asistent/ka vedení společnosti

Zveřejněno 29.11.2021


Pro našeho klienta, obchodní a distribuční společnost, hledáme vhodného kandidáta se zkušenostmi v oblasti lidských zdrojů, administrativy a se základní znalostí problematiky mzdového účetnictví na pozici Personalista/ka/asistent/ka vedení společnosti.

Vaše náplň práce v oblasti personalistiky:

  • Účast na poradách vedení společnosti, provedení zápisu z porad, dohled nad plněním stanovených úkolů
  • Přijímání a odesílání podnikové pošty včetně datové schránky
  • Vedení hotovostní pokladny společnosti včetně vkladu do banky a skladu cenin
  • Další administrativní činnosti
  • Zpráva docházkového systému
  • Příprava podkladů pro externí firmu zajišťující zpracování mezd
  • Komunikace s příslušnými institucemi (ČSSZ, zdravotní pojišťovny, Úřady práce, soudní exekutoři, a další)
  • Příprava podkladů a účast na kontrolách ze strany ČSSZ, zdravotních pojišťoven, Inspektorátu práce apod.)
  • Spolupráce na ročním zúčtování daní (s externí společností, která zpracovává mzdy)
  • Nábor nových zaměstnanců, inzerce, pohovory
  • Zpracování a vedení pracovně právní dokumentace a osobní spisů zaměstnanců (pracovní smlouvy, mzdové výměry, DPP, DPČ apod.)
  • Ukončování pracovních poměrů

Požadujeme:

  • Ukončené minimálně středoškolské vzdělání
  • Praxe na obdobné pozici minimálně 3 roky
  • Dobrá znalost pracovně právní problematiky
  • Zkušenosti s inzercí na pracovních portálech a s náborem
  • Základní znalost problematiky mzdového účetnictví
  • Odolnost vůči stresu
  • Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti
  • Organizační schopnosti a vysoké pracovní nasazení
  • Loajalita, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, iniciativa a kreativita
  • Pokročilá znalost MS OFFICE

Nabízíme:

  • Práci na částečný úvazek (6 hod.) s odpovídajícím mzdovým ohodnocením 25 000 + 5 000 Kč, (případně i pozice na 8 hodin, záleží na dohodě), mzda 30 000 + 5000
  • Stabilní zaměstnání ve společnosti s dlouholetou tradicí
  • Zajímavou samostatnou a různorodou práci s možností profesního a osobního růstu
  • Mobilní telefon
  • Nástup ihned
  • Místo výkonu práce: Praha 4, Chodov

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Informace o pozici

Místo pracoviště:
Hlavní město Praha
Typ pracovního poměru:
Práce na zkrácený úvazek
Benefity:
Požadované vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zaujala vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.

Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..