předvýběr.cz

Finanční koordinátor pro zahraniční pobočky

Zveřejněno 19.09.2022


Pro našeho klienta, společnost, která je evropským lídrem v instalaci regálových systémů po celém světe, hledáme vhodného kandidáta na pozici Finanční koordinátor pro zahraniční pobočky.

Náplň práce:

  • Vedení menšího týmu účetních
  • Zastřešení chodu zahraničních poboček v USA a AUSTRÁLII v oblasti finančních procesů
  • Komunikace se zahraničními účetními poradci
  • Legislativní příprava rozvojových projektů
  • Pravidelný reporting pro CFO
  • Podílení se na měsíční a roční účetní závěrce
  • Účast na tvorbě metodiky, iniciaci a podpoře implementace změn v nastavení ERP systému
  • Spolupráce při auditu a konsolidaci
  • Kontrola podkladů pro sestavení výkazů a přiznání dle místní legislativy např. VAT, GST apod.


Požadujeme:

  • Velmi dobré komunikačními a organizační schopnosti
  • Proaktivní přístup se schopností dotahovat věci do konce a snahou nalézat nejvhodnější řešení
  • VŠ vzdělání (ekonomické zaměření apod.) nebo relevantní zkušenosti
  • Praxe ve vedení účetnictví nadnárodní společnosti nebo praxe v auditorské, případně daňové kanceláři působící v mezinárodním měřítku bude jistě výhodou nikoliv podmínkou
  • Praxe s nastavováním a optimalizací finančních procesů výhodou
  • Základní znalost standardů IFRS nebo US GAAP
  • Znalosti legislativy (daní, účetnictví – ČÚS, základy obchodního práva)
  • Práce s PC – ERP QB, MS Excel, Word, Power point
  • Znalost aktivní AJ minimálně na úrovni B2 slovem i písmem
  • Ochotu cestovat a časovou flexibilitu
  • Inovační potenciál a ochotu učit se novým věcem
  • Odolnost vůči stresu, schopnost prioritizace úkolů, multitasking


Nabízíme:

  • Časovou flexibilitu s pracovním úvazkem 40hodin týdně
  • Skvělý a sehraný tým
  • Možnost rozšiřovat své daňové a účetní znalosti
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Velký potenciál profesního rozvoje
  • Vlastní organizace práce se zaměřením na dosahování výsledků
  • Možnost pravidelně cestovat v rámci našich zahraničních poboček (USA, Kanada, Austrálie)
  • Zázemí stabilní společnosti, která dbá na spokojenost svých zaměstnanců
  • Pracovní prostření zcela nově vybudovaných kanceláří nedaleko centra města Pardubice, včetně restaurace s kavárnou a break roomu
  • Roční bonusy
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost příležitostného home office
  • 4 týdny dovolené + 5 sick days
  • Restaurace s kavárnou přímo v budově kanceláři
  • Firemní dětská skupina pro děti od 2 do 4 let přímo v budově kanceláří
  • Teambuildingy, firemní akce (např. Family day, sportovní hry nebo třeba grilovačka s kolegy na terase)
  • Mobilní telefon, Notebook
  • Občerstvení a káva na pracovišti
  • Příspěvky na relaxaci a dovolenou
  • Místo výkonu práce: Pardubice

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Informace o pozici

Místo pracoviště:
Pardubice
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Benefity:
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Požadované vzdělání:
Vysokoškolské / univerzitní

Zaujala vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.

Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..