předvýběr.cz
Office manager
Zveřejněno 20.07.2022
Co bude tvoje práce?
- tvým královstvím se stane recepce, z ní se budeš starat o celou naši kancelář
- budeš pečovat o návštěvy
- budeš zodpovědná/ý za organizaci meetingů, přípravu občerstvení a zápisy z jednání
- staneš se koordinátorkou/em kalendářů nadřízených a budeš dohlížet na dodržování termínů
- tvá práce bude pestrá: podle aktuální potřeby budeš připravovat a obstarávat různé podklady, dokumenty, aktualizovat data a další ad-hoc úkoly
- dostaneš na starost všechny běžné činnosti, jako je evidence pošty, kopírování, tisk, vyřizování emailů apod.
- pořádek a čistota v kanceláři bude tvojí vizitkou, bude na tobě zajistit, aby na tom záleželo i ostatním kolegům
- budeš nepostradatelným článkem týmu a úzce spolupracovat budeš s mnoha dalšími kolegy, zejména z finančního, HR a obchodního oddělení
- uvítáme tvé nápady na zlepšení, abychom se na kanceláři cítili neustále lépe:)
Jak si tě představujeme?
- chceme, aby nás ve firmě spojovaly společné hodnoty: zapálení pro značku, schopnost porozumět zákazníkům a radost z radosti, kterou jim s produkty rozdáváme:) a podobnou podporu chceme zajistit i našim kolegům a návštěvám
- budeš prvním, koho potkají kolegové nebo návštěvy na recepci, úsměv, laskavost a ochota pomoci by ti tedy rozhodně neměly chybět:)
- jsi pozitivní a je pro tebe jednoduché přenést příjemnou náladu i na ostatní
- jsi samostatný, ráznější a umíš komunikovat na přímo
- jsi přirozenou oporou celého týmu, ke své práci i ke kolegům přistupuješ s pokorou a respektem
- máš ve věcech pořádek, systém a baví tě mít věci pod kontrolou
- pečlivost, zodpovědnost a loajalita jsou pro tebe samozřejmostí
- rád/a se učíš novým věcem, nevadí ti změny ani rutina
- dokážeš odhadnout neustále se měnící priority, přizpůsobit se jim a umíš se rozhodovat samostatně
- zvládáš klasickou sadu MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) a rád/a budeš používat jakékoliv další nástroje
- pokud máš zkušenosti na recepci nebo s vedením kanceláře, bude to pro nás i pro tebe výhodou:)
A co ti naopak můžeme nabídnout my?
- práci v rychle se rozvíjející společnosti, která je love brandem pro své zákazníky
- staneš se nepostradatelnou součástí našeho rostoucího týmu
- pokud tě baví péče o kancelář a podpora kolegů, budeš dělat to, co tě baví a naplňuje
- samozřejmě dostaneš zaměstnaneckou slevu na naše produkty
- z benefitů máme stravenky a multisportku
- dlouhodobou práci na hlavní pracovní poměr
- pokud můžeš ty, my tě můžeme do týmu přijmout ihned:)
- nástupní mzda 35 000 Kč. po zkušební době možné navýšení
- místo výkonu práce: Praha - Holešovice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Back Office Assistant
Residential Leasing Coordinator
Site manager/Asisstant to general & sales management
Odborný/á referent/ka – Asistent/ka
Asistentka vedení společnosti
Výrobní výstupní kontrolor
Asistentka vedoucího projekce
Recepční/Tiskový specialista !ROZŠIŘUJEME SE!
Asistent/ka nákupu a logistiky
Asistentka informačního centra
Obchodní referent - Všechromy
Referent obchodního oddělení
Asistent/ka obchodního oddělení
Koordinační pracovník
Teamleader-ka
Administrativní pracovník a fakturace
Asistentka v advokátní kanceláři
Booking specialista a recepční na střelnici
Recepční v autosalonu Škoda
HR business partner
Asistentka obchodního oddělení
Administrátor e-shopu
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty
Registrátor-ka farmaceutických výrobků
Referent odboru dopravy - přestupky (ideálně s právním vzděláním)
Výkonný/á asistent/ka