předvýběr.cz
Asistentka vedení společnosti
Published 12.09.2022
Pro našeho klienta, biotechnologickou společnost, která se věnuje vývoji, výrobě a distribuci PCR produktů pro určení diagnostiky závažných infekčních a genetických chorob, hledáme vhodnou kandidátku na pozici Asistentky vedení společnosti.
Co bude Vaší náplní práce?
- Zajištění chodu kanceláře vedení společnosti
- Organizační a administrativní podpora vedení společnosti (např. správa kalendářů, organizace schůzek a návštěv, rezervace zasedacích místností apod.)
- Příprava podkladů pro vedení společnosti, zpracování agendy pro jednání
- Evidence a zpracování pošty
- Evidence obchodních smluv
- Objednávání kancelářského vybavení
- Zajišťování a koordinace služebních cest (víza, letenky, ubytování, rezervace apod.)
- Správa vozového parku (cca 7 aut)
- Zajištění podkladů pro výběrová řízení (výpis z OR, živnostenské oprávnění apod.)
- Vítání návštěv
- Komunikace a spolupráce napříč všemi odděleními
Co od Vás požadujeme?
- SŠ vzdělání s praxí na obdobné pozici min. 2 roky
- Znalost anglického jazyka pro denní komunikaci
- Výbornou znalost českého jazyka
- Znalost MS Office - Word, Excel, PowerPoint
- Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, diskrétnost
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
- Energičnost, komunikativnost, organizační schopnosti a pečlivost
Co Vám nabízíme:
- Práci v mezinárodní, moderní, biotechnologické společnosti
- Příjemný, přátelský a vstřícný tým
- Propracovaný systém zaškolení
- Pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené, 3 dny „sick days“
- Podporu dalšího vzdělávání zaměstnanců a pravidelná školení
- E-stravenky a nápoje na pracovišti
- Příspěvek na Multisport kartu
- Příspěvek na očkování proti chřipce
- Pojištění odpovědnosti zaměstnance hrazené zaměstnavatelem
- Firemní akce a jiné
- Místo výkonu práce: Brno – jih – Dolní Heršpice
- Nástup možný ihned
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Asistentka informačního centra
Asistentka vedoucího projekce
Obchodní referent - Všechromy
Referent obchodního oddělení
Asistent/ka obchodního oddělení
Koordinační pracovník
Teamleader-ka
Office manažer/ka
Administrativní pracovník a fakturace
Asistentka v advokátní kanceláři
Booking specialista a recepční na střelnici
Recepční v autosalonu Škoda
Odborný/á referent/ka – Asistent/ka
HR business partner
Asistentka obchodního oddělení
Administrátor e-shopu
Administrátor/ka veřejných zakázek - asistent/ka společnosti
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty
Registrátor-ka farmaceutických výrobků
Referent odboru dopravy - přestupky (ideálně s právním vzděláním)
Výkonný/á asistent/ka
Sjednavatel/ka smutečních rozloučení
Sales support – interiérový design