předvýběr.cz

Asistent/ka jednatele / Obchodní referen/ka

Zveřejněno 19.11.2024


Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá prodejem kovoobráběcích nástrojů, hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Asistent/ka jednatele / Obchodní referent/ka.

Vaše náplň práce:

  • Vedení a zajištění organizačně-administrativního chodu kanceláře (včetně vyřizování pošty, přijímání a vítání hostů, evidence docházky apod.)
  • Komunikace s centrálním evropským skladem v Belgii a výrobním závodem v Japonsku
  • Koordinace logistiky
  • Práce s firemním informačním systémem GAL6 (budete zaškoleni)
  • Další ad hoc úkoly
  • Pracovní doba: pondělí–pátek, 8:00 – 16:30h

Očekáváme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Alespoň 3 roky zkušeností v administrativě, obchodu nebo zákaznickém servisu
  • Anglický jazyk na dobré komunikativní úrovni (zejména písemná, občasná telefonická komunikace se zahraničím)
  • Dobrou znalost práce na PC (MS Office, interní systém GAL6)
  • ŘP sk. B – výhodou
  • Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
  • Chuť se učit novým věcem
  • Časovou flexibilitu
  • Dobré organizační schopnosti a proaktivní přístup k práci

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní společnosti, příjemné a neformální prostředí
  • Podporu od zkušených kolegů
  • Práci na HPP, plný úvazek – smlouvu na dobu určitou 2,5 roku (náhrada za mateřskou dovolenou)
  • Nástupní mzdu 42 000 Kč – 46 000 Kč (dle Vašich zkušeností), navyšování mzdy k novému roku
  • Roční bonusy dle výsledku hospodaření společnosti
  • 25 dní dovolené, 3 sick days
  • Stravenkový paušál
  • Notebook, telefon
  • Kanceláře: Brno – Slatina (bezproblémové a zdarma parkování před kanceláří společnosti)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Informace o pozici

Místo pracoviště:
Brno-město
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Benefity:
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays
Platové rozmezí:
42 000 - 46 000 Kč/měsíc
Požadované vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zaujala vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.

Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..