předvýběr.cz

Assistance Coordinator with Italian or French and English

Zveřejněno 15.08.2022


For one of the world’s leading medical assistance companies helping travelers worldwide in uncomfortable situations, we are looking for an Assistance Coordinator with Italian or French and English.

Requirements:

  • Knowledge of English (min B2/C1 level) and Italian (native or min C1 level) or French (native or min C1 level)
  • Advanced English - it is our intercompany language
  • Flexible and fast thinking, a cool head in stressful situations
  • Ability to analyze a situation and to find a solution
  • Being ready to learn and follow given procedures and rules
  • Time flexibility (work in shifts 24/7) - 50% of working time work from HOME OFFICE

We offer:

  • Background of stable company and multinational environment
  • Relocation package of 10 000 CZK
  • Very interesting and varied job
  • The job is also suitable for graduates
  • Initial training based on international professional know-how
  • Daily communication in foreign languages
  • Good salary and benefits
  • Flexible planning of shifts, part-time also possible
  • Place of employment: Prague - Karlín

If you are interested in this offer, please send us your structured CV. We will contact you as soon as possible.

Candidates, who are not suitable for the position, will not be contacted by PŘEDVÝBĚR.CZ.

I agree, that my personal data, provided to PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. for the purpose of employment transmission, are handled according to law no 110/2019 Sb. Provided data are kept in the database for an essential term of employment transmission or till the withdrawal in writing.


Informace o pozici

Místo pracoviště:
Hlavní město Praha
Typ pracovního poměru:
Full-time work
Benefity:
Bonuses, Above-standard medical care, Discount on company products / services, Contributions to the pension / life insurance, Meal tickets / catering allowance, Educational courses, training, Refreshments on workplace, Contribution to sport / culture / leisure, Occasional work from home, Corporate events
Požadované vzdělání:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam

Zaujala vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.

Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..

Podobné pozice

Administration

Cloud Managed Services Engineer - L2 Support