předvýběr.cz
Assistance Coordinator with Polish
Zveřejněno 11.04.2022
For one of the world’s leading medical assistance companies helping travellers worldwide in uncomfortable situations, we are looking for an Assistance Coordinator with Polish.
Requirements:
- Knowledge of Polish (min C1 level)
- Advanced English - it is our intercompany language
- Flexible and fast thinking, a cool head in stressful situations
- Ability to analyze a situation and to find a solution
- Being ready to learn and follow given procedures and rules
- Time flexibility (work in shifts 24/7) - 50% of working time work from HOME OFFICE
- Required start: negotiable
We offer:
- Background of stable company and multinational environment
- Very interesting and varied job
- The job is also suitable for graduates
- Initial training based on international professional know-how
- Daily communication in foreign languages
- Good salary and benefits
- Flexible planning of shifts, part-time also possible
- Place of employment - Prague 8 - Karlín
If you are interested in this offer, please send us your structured CV. We will contact you as soon as possible.
Candidates, who are not suitable for the position, will not be contacted by PŘEDVÝBĚR.CZ.
I agree, that my personal data, provided to PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. for the purpose of employment transmission, are handled according to law no 110/2019 Sb. Provided data are kept in the database for an essential term of employment transmission or till the withdrawal in writing.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Zástupce vedoucího čisticí stanice osiv Moravské Budějovice
D2C Market place specialista
Back Office Specialist s NJ
Obchodní referent/ka - Vysočany
Administrativní pracovník s přesahem do účetnictví
Pracovník/ce v Order managementu/Logistik
Grantový manažer pro výzkumné centrum
Interní prodejce (back office)
Referent/ka rozpočtu
Office manager
Odborný referent/ka - oddělení elektrotechniky
Project Administration Coordinator
Referent/ka odboru správy majetku města (NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 80 000 Kč)
Referent/ka Odboru územního plánování
Sales support
Office Administrator/Týmová asistentka
Teamleader call centra
Referent/ka nákupu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office asistent/ka
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras