předvýběr.cz
International move coordinator
Zveřejněno 20.06.2022
For our client, an international moving company, we are looking for candidates to work as International Move Coordinator.
Job description
- Pro-active management (not sales) of international moves ‘door-to-door’, from initial inquiry until final invoicing
- Daily communication via phone and email with our customers (international expat community) and other stakeholders
- Updating of all records and databases
- Pro-actively solving any issue as soon as it arises, keeping all relevant parties informed
- Procurement of services from suppliers, making sure costs remain within budget and quality is at the required level
- Active input to internal improvement projects
Requirements
- Must be fluent in English
- Industry specific experience a must
- Strong computer skills
- High level of accuracy and attention to detail
- Ability to work in a fast - paced environment
- Own transport a plus due to location
Our offer
- Full time job with salary 30 000 – 45 000 CZK
- Contribution for meals
- Edenred card or Multisport card
- Mobile phone
- Notebook
- Possibility of home office
- Place of work: Modletice
If you are interested in this offer, please send us your structured CV. We will contact you as soon as possible.
Candidates, who are not suitable for the position, will not be contacted by PŘEDVÝBĚR.CZ.
I agree, that my personal data, provided to PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. for the purpose of employment transmission, are handled according to law no 110/2019 Sb. Provided data are kept in the database for an essential term of employment transmission or till the withdrawal in writing.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Zástupce vedoucího čisticí stanice osiv Moravské Budějovice
D2C Market place specialista
Back Office Specialist s NJ
Obchodní referent/ka - Vysočany
Administrativní pracovník s přesahem do účetnictví
Pracovník/ce v Order managementu/Logistik
Grantový manažer pro výzkumné centrum
Interní prodejce (back office)
Referent/ka rozpočtu
Office manager
Odborný referent/ka - oddělení elektrotechniky
Project Administration Coordinator
Referent/ka odboru správy majetku města (NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 80 000 Kč)
Referent/ka Odboru územního plánování
Sales support
Office Administrator/Týmová asistentka
Teamleader call centra
Referent/ka nákupu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office asistent/ka
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras