předvýběr.cz
Recepční – Asistent/ka ekonomického a finančního oddělení
Zveřejněno 15.11.2021
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá provozními a energetickými úsporami, hledáme vhodné kandidáty na pozici Recepční – Asistentka ekonomického a finančního oddělení.
Hlavní náplň práce:
- Zajištění denního i administrativního chodu recepce
- Správa a aktualizace firemních dat
- Pravá ruka office managerky
- Podpora ředitelů a obchodníků – příprava harmonogramů, materiálů a prezentací
- Komunikace napříč společností
- Korespondence, správa a formátování, kopírování, skenování a ukládání dokumentů
- Základy účetnictví, příprava podkladů pro účetní
- Rezervace a správa zasedacích místností, příprava pro jednání a školení -občerstvení, podklady
- Drobné pochůzky – pošta, úřady, nákupy. Běžný úklid – udržování čistoty
Požadujeme:
- SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
- Aktivní znalost práce na PC (MS Office)
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (alespoň B1)
- Časovou flexibilitu (pracovní doba 40 hodin týdně)
- Výborné organizační schopnosti
- Proaktivní přístup k problémům
- Systematický, racionální styl práce
- Pečlivost, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost
- Příjemné vystupování
Nabízíme:
- Stabilní zázemí zavedené kanceláře
- Mobilní telefon, notebook
- Občerstvení na pracovišti
- Účast na firemních eventech
- Odpovídající platové ohodnocení
- Moderní, prostorné a přátelské prostředí
- Místo výkonu práce: Praha 1 (nedaleko Václavského náměstí)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s Vaší fotografií. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Obchodní referent - Všechromy
Referent obchodního oddělení
Asistent/ka obchodního oddělení
Koordinační pracovník
Teamleader-ka
Office manažer/ka
Administrativní pracovník a fakturace
Asistentka v advokátní kanceláři
Booking specialista a recepční na střelnici
Recepční v autosalonu Škoda
Odborný/á referent/ka – Asistent/ka
HR business partner
Asistentka obchodního oddělení
Administrátor e-shopu
Administrátor/ka veřejných zakázek - asistent/ka společnosti
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty
Registrátor-ka farmaceutických výrobků
Referent odboru dopravy - přestupky (ideálně s právním vzděláním)
Výkonný/á asistent/ka
Sjednavatel/ka smutečních rozloučení
Sales support – interiérový design