předvýběr.cz
Transport Specialist
Zveřejněno 13.12.2021
Pro našeho klienta, společnost poskytující logistické služby na základě pronájmu a vrácení pro opakovaně použitelné palety výrobcům a distributorům v sektoru FMCG na evropském trhu, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Transport Specialist.
Vaše náplň práce:
Vaše práce se bude skládat ze 2 částí:
1) Organizování dodávky a dopravy – správa dodávky v přidělené oblasti a organizace dopravy dle požadavků zákazníka
- Spolupráce s koordinátorem dodávek a dopravy v případě nedostatku palet v dané oblasti
- Organizace dopravy na základě podmínek a pravidel přepravce
- Vyřízení dalších přepravních náležitostí – zpětná přeprava palet
2) Zákaznický servis a podpora back-office
- Zaznamenávání nových zákazníků a jejich objednávek v interním systému
- Plánování zásob ve spolupráce s obchodním týmem
- Komunikace se zákazníky a zasílání pravidelných reportů s doporučeními
- Fakturace rozdílu výsledné ceny zakázky a smlouvy
- Podpora obchodního týmu při přípravě na obchodní jednání se zákazníky
- Pravidelný monitoring interních aktivit (proces objednávek, fakturace, plnění KPI, distribuční sítě)
- Komunikace s ostatními kolegy napříč odděleními
- Identifikace a řešení nastalých situací/problémů
Cílem je zajistit správné zpracování objednávky a zajištění včasné přepravy za co nejnižší náklady pro zákazníka.
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- 1-2 roky zkušeností ze spedice/transportu
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (komunikace se zákazníky, primárně e-mail, občas telefonicky), perfektní znalost češtiny nebo slovenštiny
- Dobrá znalost práce na PC (interní systém, SAP, Excel na úrovni kontingenčních tabulek – tvorba reportů)
- Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
- Schopnost si práci dobře zorganizovat
Nabízíme:
- Zaměstnání ve stabilní společnosti
- Forma spolupráce na HPP
- Plat 35 – 40 000 Kč (dle Vašich zkušeností)
- Zaškolení samozřejmostí (zaškolení proběhne ve Varšavě), support od kolegů v rámci ČR a zahraničí
- Možnost cestování do zahraničí v rámci Evropy
- 25 dní dovolené
- Stravenky
- Možnost částečné práce na home-office po předchozí domluvě se šéfem (po zapracování)
- Moderní kanceláře: Praha 9 – Prosek (dobrá dostupnost MHD)
V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Specialista logistiky
Asistent/ka ecommerce
Teamleader call centra
Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Senior účetní
Podpora prodeje – administrátor zakázek
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě
Asistent/ka vedení společnosti
Administrativní pracovník pro vratky DPH
Specialista pro obchodní případy
Asistent provozního ředitele/Back Office specialista
Účetní - zkrácený úvazek - Kunratice
Asistentka vedení společnosti
Specialista zákaznického servisu s AJ
Office Manager - zemědělství