předvýběr.cz
Zástupce koordinátora projektů
Zveřejněno 30.11.2021
Pro našeho klienta, společnost, která je uznávaným a spolehlivým partnerem pro inspekční a certifikační služby, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici Zástupce koordinátora projektů.
Náplň práce:
- Fakturace zakázek
- Koordinace týmů při zakázkové činnosti, kontrola organizačního a administrativního průběhu zakázek
- Nákup služeb (zpracování objednávek)
- Vypořádávání výkazů práce a protokolů o převzetí předání dílčích plnění, připomínkování smluv, zajištění kontroly smluv ve vztahu k řešeným projektům řízení plnění smluv, organizování činností, koordinace týmů při zakázkové činnosti
- Práce se zákazníky při dojednávání vypořádávání obchodních případů a koordinace jednotlivců a subdodavatelů v rámci řízení projektů (mimo odbornou problematiku zakázek) a řešiteli relevantních případů
- Zadávání dílčích úkolů (v odborné oblasti vždy ve spolupráci s garantem oboru), termínů v rámci projektů, zakázek a logistiky
- Spolupráce s obchodním útvarem a marketingem
- Kontrola plnění cílů, dílčích úkolů a ukazatelů projektů
- Komunikace se zákazníky a subdodavateli
- Vyžadování od jednotlivých pracovníků odevzdání nebo vyplnění podkladů pro včasné zpracování zadaných úkolů a příslušné agendy, zpracování zápisu z jednání a provedení reportingu vedoucím zaměstnancům
Požadujeme:
- Středoškolské vzdělání s maturitou
- Odbornou praxi 3 roky v oblasti obchodní, technickoadministrativní nebo finanční a/nebo řízení projektů
- Angličtinu na velmi dobré komunikativní úrovni
- Uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel), projektové řízení
Nabízíme:
- Práci na HPP
- 5 týdnů dovolené
- Stravovací poukázky 110 Kč
- Příspěvek na rekreaci a sport, příspěvek na penzijní a životní pojištění
- Profesní růst -nadstandardní investice do zvyšování kvalifikace
- Mobilní telefon, notebook
- Při velkém nájezdu služebních kilometrů možnost služebního vozu i pro soukromé účely
- Místo výkonu práce: Praha 9 – Libeň
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky. Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor! Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce
1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty
Referent odboru dopravy - přestupky (ideálně s právním vzděláním)
Referent - disponent obchodního oddělení
Výkonný/á asistent/ka
Registrátor-ka farmaceutických výrobků
Sjednavatel/ka smutečních rozloučení
Administrátor/ka veřejných zakázek - asistent/ka společnosti
Sales support – interiérový design
Technik !PŘÍLEŽITOST! (MOŽNÝ JUNIOR I SENIOR)
Obchodní referent
Administrativní a marketingová podpora
Recepční / asistentka
Asistentka obchodního oddělení
Pomocná účetní