Nedostatek zaměstnanců přinesl Předvýběru.CZ 40% růst
O čtyřicet procent vyrostly meziročně v uplynulém roce tržby české personální společnosti. Loňský obrat tak dosáhl 29,4 milionu korun.
„Firmy mají větší zájem o kandidáty, kteří mají alespoň minimální praxi. Poptávka po nezkušených absolventech je menší,“ shrnuje trendy zájmu zaměstnavatelů František Boudný, obchodní ředitel Předvýběru.CZ.
V posledních dvou letech je hledání vhodných kandidátů čím dál náročnější a vyžaduje až o polovinu více času. „Snižuje se efektivita pracovní inzerce, která přináší méně reakcí než dříve,“ dodává šéf firmy.
Většina klientů firmy je z Prahy. Předvýběru.CZ loni vyšla sázka na hledání zaměstnanců v regionech, odkud už pochází zhruba třetina zákazníků. V červenci proto firma otevřela nedaleko Jihlavy svoji „moravskou“ kancelář. Nárazově společnost vyhledává zaměstnance i v okolních zemích střední Evropy, nejčastěji na Slovensku.
Dlouhodobě má firma 70% úspěšnost při obsazování pracovních pozic. Na růst tržeb měla vliv i stabilizace obchodního týmu, který loni neprošel změnami - firma loni zaměstnávala v průměru 30 lidí.
Předvýběr.CZ se intenzivněji věnuje vlastnímu marketingu, v září se stal partnerem klubu Technology Florbal Mladá Boleslav. V roce 2018 firma oslaví deset let fungování na trhu.