Předvýběr.CZ investoval do marketingu, tržby posílil o pětinu
(Praha 20. 1. 2020) ‒ V uplynulém roce personální společnost Předvýběr.CZ utržila 39,5 milionů korun a dosáhla tak meziročně dvaadvacetiprocentního růstu. Investice do marketingu loni firma zvýšila o dvanáct procent.
I když na trhu přetrvává nedostatek vhodných uchazečů o práci, daří se nám nejenom přesvědčovat zaměstnavatele, že jsme optimálním řešením jejich náboru, ale také zvyšovat vlastní kapacitu,“ říká František Boudný, ředitel Předvýběru.CZ.
Celkem loni firma obsadila 675 vypsaných pozic a udržela tak svůj standard osmdesátiprocentní úspěšnosti ve vyhledání zaměstnanců. „Silní jsme v obsazování technických pozic,“ vyzdvihuje šéf firmy. Klíčovým trhem zůstává hlavní město Praha, zhruba třetinový podíl mají regiony, z nichž nejsilnější je Brno.
Zhruba pětinu tržeb firma investuje do marketingu, v roce 2019 posílila marketingovou komunikaci o dvanáct procent. „Více se zaměřujeme na budování značky směrem ke klientům i uchazečům o práci a budeme v tom pokračovat i v letošním roce,“ dodává šéf Předvýběru.CZ František Boudný. Kromě pořádání marketingových a vzdělávacích eventů se společnost věnuje i společensky zodpovědným aktivitám.
Dobré výsledky firmě umožňují poskytovat zaměstnancům nadstandardní benefity ‒ od roku 2020 mohou lidé čerpat až čtyři dny zdravotního volna a pět dní ředitelského volna.