předvýběr.cz
Asistentka v advokátní kanceláři
Zverejnené 15.04.2024
Pro našeho klienta, prestižní advokátní kancelář, hledáme novou kolegyni na pozici Asistentka.
Náplň práce:
- administrativní podpora týmu právníků (cca 5-7 právníků v týmu; podpora v organizování schůzek s významnými klienty a obchodními partnery kanceláře, zajišťování služebních cest, letenek, ubytování, vyúčtování služebních cest aj.)
- finální úprava dokumentů, aby byly správně naformátovány a dokument odcházel ve firemním stylu a kvalitě
- další administrativní úkony – příprava jednodušších dokumentů, vedení spisů, skeny, kopie, tisky, příprava dokumentů k podpisu, apod.)
- práce s interními systémy (Helios, SingleCase aj.)
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- velmi dobrou znalost práce na PC (zejména Word – formátování textu, nastavení číslování, Excel – základní funkce)
- znalost anglického jazyka (pro základní orientaci v psaném textu, psaní krátkých emailů, vyřizování telefonických vzkazů apod.)
- praxi na obdobné pozici vítána
- komunikativnost a schopnost práce v týmu
- organizační schopnosti a samostatnost
- schopnost práce i v časovém tlaku
- pečlivost, diskrétnost, flexibilitu a loajalitu
Nabízíme:
- práci v prestižní advokátní kanceláři, která svým klientům již přes 20 let poskytuje své služby
- přátelské pracovní prostředí a tým kolegů, kteří Vám pomohou růst
- práce na HPP
- pomoc při úvodním zaškolení a další interní školení
- finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností, roční hodnocení a revize mzdy
- firemní benefity - 3 sickdays, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, plně hrazené Multisport karta, stravenkový paušál, ovocné středy v kancelářích, slevové karty, portál uLékaře, psychologické podpory a další
- nástup možný ihned/ dohodou
- moderní kanceláře: Praha 1 (dobrá dostupnost MHD)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informácie o pozícii
Zaujala vás ponuka?
Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.
Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.
Spoločnosť PREDVÝBER.SK s.r.o. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.
Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.
Ako spoločnosť PREDVÝBER.SK sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..
Podobné pozície
Administrativa
Telefonická podpora a poradenství - elektronické nástroje
Back Office Assistant
Residential Leasing Coordinator
Site manager/Asisstant to general & sales management
Odborný/á referent/ka – Asistent/ka
Asistentka vedení společnosti
Výrobní výstupní kontrolor
Asistentka vedoucího projekce
Recepční/Tiskový specialista !ROZŠIŘUJEME SE!
Asistent/ka nákupu a logistiky
Asistentka informačního centra
Obchodní referent - Všechromy
Asistent/ka obchodního oddělení
Koordinační pracovník
Teamleader-ka
Administrativní pracovník a fakturace
Asistentka v advokátní kanceláři
Booking specialista a recepční na střelnici
Recepční v autosalonu Škoda
HR business partner
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty