předvýběr.cz
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Zverejnené 15.04.2025
Pro našeho klienta, českou výrobní společnost s více než 27letou tradicí v oblasti požární bezpečnosti, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Recepční a administrativní podpora vedení společnosti.
Náplň práce:
- Celodenní obsazení recepce – fixní pracovní doba 7:00 – 16:00 nebo 7:30 – 16:30
- Vítání návštěv, jejich ohlašování a uvádění do jednacích prostorů
- Správa zasedacích místností a jejich připravenost
- Příjem a evidence pošty, zajištění zásilek a komunikace s přepravci
- Rezervace hotelů, restaurací, letenek a jízdenek podle pokynů vedení
- Správa pokladny – proplácení cestovních příkazů, účtenek a faktur v hotovosti
- Zajištění zápisů z porad a jednání
- Správa podpisové knihy a evidence dokumentů
- Organizace kalendářů členů vedení společnosti a koordinace schůzek
- Komunikace s interními i externími partnery dle požadavků vedení
- Spolupráce na organizaci firemních akcí a zajištění podkladů pro jednání
- Péče o tiskárnu, kávovar a kuchyňku, evidence obědů
Požadujeme:
- SŠ vzdělání zakončené maturitou
- Praxi na recepci či v administrativě – výhodou
- Výborné organizační a komunikační dovednosti
- Dobrou znalost práce na PC (MS Office, výhodou zkušenost s informačním systémem)
- Samostatnost, pečlivost, schopnost plánovat si práci
- Reprezentativní a vstřícné vystupování
Nabízíme:
- Smartphone, notebook a samostatné pracoviště
- 4 týdny dovolené + 5 dní volna o Vánocích
- 4 sick-days
- Příspěvek na stravování a zdarma kávu/čaj po celý den
- Odborné a jazykové vzdělávání
- Stabilní a přátelské pracovní prostředí s otevřenou firemní kulturou
- Místo výkonu práce: Klecany
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informácie o pozícii
Zaujala vás ponuka?
Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.
Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.
Spoločnosť PREDVÝBER.SK s.r.o. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.
Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.
Ako spoločnosť PREDVÝBER.SK sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..
Podobné pozície
Administrativa
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Senior účetní
Podpora prodeje – administrátor zakázek
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě
Asistent/ka vedení společnosti
Administrativní pracovník pro vratky DPH
Specialista pro obchodní případy
Asistent provozního ředitele/Back Office specialista
Účetní - zkrácený úvazek - Kunratice
Asistentka vedení společnosti
Obchodní zástupce/manažer
Specialista zákaznického servisu s AJ
Digital Marketing Specialist
Office Manager - zemědělství
Pracovník back office
Asistent auditora
Provozní koordinátor – front office