předvýběr.cz
Administrativní pracovník/pracovnice
Published 06.02.2025
Pro našeho klienta, společnost, která největším dodavatelem bezbariérových přístupů v České republice, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní pracovník/pracovnice.
Vaše náplň práce:
- Kontrola fakturace servisu
- Správa a plánování servisních úkonů
- Komunikace s klienty a servisními techniky
- Další ad hoc úkoly
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Předchozí zkušenosti s administrativní pozicí výhodou
- Běžnou znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook, interní systém – budete zaškoleni)
- Spolehlivost, pracovitost, bezúhonnost
- Dobrou komunikaci a vystupování
- Anglický jazyk výhodou
Nabízíme:
- Práci ve stabilní společnosti
- HPP, plný úvazek
- Nástupní mzdu 37 000 Kč, po zapracování možnost navýšení
- 13. plat
- Pracovní dobu 8:00 – 16:00h
- Telefon i pro soukromé účely
- Kanceláře: Lipůvka u Brna (zdarma pakování přímo u kanceláře)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Junior účetní/Fakturant/ka
Sjednavatel/ka smutečních rozloučení
Vedoucí/Team Leader Back-office oddělení
Junior účetní/Office Manager/ka
Výkonná asistentka/ asistent jednatelů společnosti
Office Manager
Samostatný referent oddělení Krajský stavební úřad
Asistent/ka obchodního oddělení
Pracovník zákaznického oddělení
SALES SUPPORT / ADMINISTRATIVNÍ REFERENT(KA)
OFFICE MANAGER/PODPORA TÝMU
Recepční - hotelová recepce
Servisní poradce - poradkyně - Přijímací technik
Customer Service – podpora obchodního týmu
Recepční pro resort na Lipně
Specialista nákupu a zákaznického servisu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)