předvýběr.cz
Asistent realizace/Podpora account managera
Published 06.02.2025
Pro našeho klienta, který se zaměřuje na kreativní marketingové strategie, brand activations a eventy, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent realizace/Podpora account managera.
Náplň práce:
- Koordinace příprav a dohled nad realizací eventů a kampaní
- Kontrola zajištění veškerého potřebného materiálu (reklamní předměty, dekorace, technika)
- Komunikace s dodavateli, koordinace logistiky a dopravy
- Pomoc s organizací týmu na místě (hostesky, promotéři)
- Řešení nenadálých situací během eventu
Pokud tě láká získat praxi v dynamickém prostředí executive oboru, pozice Podpory account managera by pro tebe mohla být ideálním startem.
Budeš mít příležitost se aktivně podílet na:
- Přípravě a realizaci marketingových kampaní
- Sběru podkladů pro kampaně a komunikace s klienty
- Správě administrativy spojené s kampaněmi (reporty, fakturace, smlouvy)
- Koordinaci mezi interním týmem (grafici, produkce, copywriteři)
- Kontrole termínů a dodržování harmonogramu kampaní
- Monitoringu trhu a trendů v reklamě a eventech
Požadujeme:
- Min. SŠ vzdělání
- Praxi v oboru výhodou
- Zájem o obor executive
- Základní znalost AJ
- Uživatelskou znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook)
- Chuť pracovat a učit se novým věcem
- Zodpovědnost a angažovanost
- ŘP sk. B
Nabízíme:
- Stabilní práci v rozvíjející se firmě
- Přátelský kolektiv a kvalitní zaškolení
- Možnost zkráceného úvazku
- Možnost profesního růstu
- Flexibilní pracovní dobu
- Možnost home office – 2-3 dny v týdnu, dle domluvy
- Notebook, telefon
- Služební auto
- Multisport kartu
- 20 dní dovolené
- Sickdays
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Nástup možný ihned
- Kancelář: Praha 12 – Modřany
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Servisní poradce - poradkyně - Přijímací technik
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Specialista nákupu a zákaznického servisu
Customer Service – podpora obchodního týmu
Recepční pro resort na Lipně
Junior účetní/Office Manager/ka
Pracovník zákaznického oddělení
Výkonná asistentka/ asistent jednatelů společnosti
Office Manager
Samostatný referent oddělení Krajský stavební úřad
Účetní/Asistentka jednatele
SALES SUPPORT / ADMINISTRATIVNÍ REFERENT(KA)
Sjednavatel/ka smutečních rozloučení
Vedoucí/Team Leader Back-office oddělení
Asistent/ka obchodního oddělení
OFFICE MANAGER/PODPORA TÝMU
Recepční - hotelová recepce