předvýběr.cz
Vedoucí administrativně správního oddělení
Published 04.02.2025
Pro našeho klienta, který se zabývá aplikovaným výzkumem a vlastní výrobou pryskyřic, laků a nátěrových hmot, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Vedoucí administrativně správního oddělení.
Náplň práce:
- Tvorba měsíčních a ročních závěrek
- Metodicky řídit kolektiv
- Tvorba daňových přiznání a DPH
- Kontrola účetních dokladů
- Kontrola mezd
Očekáváme:
- Znalost účetnictví a daní - nutně
- Praxi v oboru min. 5 let
- Znalost Microsoft Excel na pokročilé úrovni
- Zkušenosti s vedením kolektivu
- Výhodou je řidičský průkaz skupiny B
- Výhodou je znalost informačního systému Vema
- Základní znalost anglického jazyka slovem i písmem
Nabízíme:
- Práci na HPP
- Nástupní mzdu 40 000 – 50 000 Kč dle zkušeností
- Možnost dalšího profesního a mzdového růstu
- Pružnou pracovní dobu s pevným časem od 8 do 13 hod.
- 25 dní dovolené
- 3 Sick days
- Možnost HO po domluvě
- Stravovací paušál
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Odborný rozvoj
- Mobilní telefon a notebook
- Možnost zřízení výhodných tarifů pro rodinu
- Místo výkonu práce: Pardubice (možnost parkování v okolí kanceláře a snadná dostupnost MHD)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Asistent/ka technického oddělení !zajímavá práce!
Vedoucí administrativně správního oddělení
Servisní poradce - poradkyně - Přijímací technik
Marketing Support Specialist
Referent/ka investic
Sales Assistant v MASARYČCE
Referent hospodářsko technické správy
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Konzultant ve stavebnictví - Brno
Referent/ka pro back office
Asistent/ka ecommerce
Produktový manažer e-commerce
Dropshippingový operátor
Asistent/ka back office/Podpora obchodu
Obchodní referent/ka
Senior účetní (zástupce hlavní účetní)
Operátor Xsell a Retence
Asistent auditora
Referent odboru správy a rozvoje města – veřejné zakázky
Koordinátor/Fakturant servisu
Referent/ka - Administrativní specialista/ka pro dopravní značení
Administrativně obchodní referent