předvýběr.cz

Hlavní účetní pro daňovou a účetní společnost

Published 15.11.2024


Pro našeho klienta, daňovou a účetní společnost s pobočkami Olomouc, Přerov a Kroměříž, která má více než 200 klientů, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Hlavní účetní.

Vaše náplň práce:

  • metodické vedení 3 účetních týmů (12 samostatných účetních)
  • zpracování agendy DPH, včetně daňových přiznání a všech souvisejících reportů (kontrolního a souhrnného hlášení)
  • příprava podkladů pro zpracování přiznání k DPPO (znalost základní daňové legislativy)
  • zpracování měsíční a roční účetní závěrky
  • účtování přijatých a vydaných faktur
  • vedení a účtování pokladny a bankovních výpisů
  • kontrola plateb
  • účtování pravidelných položek – vyúčtování služebních cest, vyúčtování výdajů plynoucích z používání platebních karet
  • účtování ostatních hospodářských nebo účetních operací (majetek, sklad, provoz)
  • komunikace s úřady
  • příprava podkladů pro audit
  • účtování zboží, kontrola veškerých dokladů souvisejících se skladovými pohyby
  • inventarizace účtů
  • pravidelný měsíční reporting
  • práce v systému POHODA, MONEY S3
  • hledat způsoby, jak zefektivnit práci a optimalizovat procesy

Očekáváme:

  • SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru)
  • minimálně 5 let zkušeností na vyšší účetní pozici nebo 3 roky na pozici hlavní účetní
  • znalost účetnictví a daňových zákonů
  • dobrou znalost práce na PC (MS Office)
  • zkušenosti se SW POHODA, MONEY S3 velkou výhodou, nikoliv podmínkou
  • manažerské schopnosti, zkušenosti s řízením týmu a komunikací s daňovými poradci
  • zodpovědnost, spolehlivý přístup k práci
  • ochotu dojíždět do poboček Olomouc, Kroměříž, Přerov
  • řidičský průkaz skupiny B – téměř každodenní použití

Nabízíme:

  • zázemí stabilní, moderní poradenské skupiny s možnostmi profesního růstu
  • spolupráci na HPP nebo OSVČ
  • nástupní plat 55 000 – 65 000 Kč měsíčně (dle Vašich zkušeností), po kompletním zapracování možnost navýšení
  • roční bonusy
  • služební vozidlo i pro soukromé účely
  • odborná školení hrazené společností
  • příjemné prostředí v dobrém kolektivu
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky
  • notebook, mobilní telefon
  • flexibilní pracovní dobu
  • možnost práce z domova
  • kanceláře: Olomouc, Kroměříž, Přerov

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Position Info

Workplace location:
Olomouc
Type of employment:
Práce na plný úvazek
Benefits:
Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova
Salary range:
55 000 - 65 000 Kč/měsíc
Required Education:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Are you interested in an offer?

Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.

If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.

The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.

The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.

How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..