předvýběr.cz
Obchodní asistentka – správa úvěrového portfolia
Published 11.01.2025
Pro našeho klienta, společnost, která se specializuje na poskytování finančních a poradenských služeb, hledáme vhodného kandidáta na pozici Obchodní asistentka – správa úvěrového portfolia.
Náplň práce:
- Komunikace se zákazníky
- Hlídání stávajícího úvěrového portfolia
- Příprava podkladů pro vyhotovení smluvní dokumentace u advokátní kanceláře
- Podpisy a vysvětlení úvěrové dokumentace
Požadujeme:
- Minimálně SŠ vzdělání
- Praxi v oboru úvěrového procesu nebo realitní činnosti minimálně 2-3 roky
- Právní povědomí (nikoli v oblasti vzdělání) je podmínkou
- Základní orientaci v katastru nemovitostí
- Dobrá znalost práce na PC (MS Office)
- Velmi dobré organizační schopnosti, systematičnost při práci
- Empatický, kreativní, samostatný a přátelský přístup
- Otevřenost a komunikativnost, extrovertní osobnost s ochotou pomáhat a sdílet naši firemní myšlenku
- Zdravý životní styl
- Bezúhonnost
Nabízíme:
- Stabilní práci na plný úvazek
- Přátelský a mladý kolektiv
- Motivující finanční ohodnocení
- Měsíční odměny
- 20 dní dovolené
- 5 dní sick days
- Pracovní dobu: 7:00 - 15:30
- Mobilní telefon, notebook
- Firemní akce
- Nástup možný ihned
- Místo výkonu práce: Zlín
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Asistent/ka technického oddělení !zajímavá práce!
Vedoucí administrativně správního oddělení
Servisní poradce - poradkyně - Přijímací technik
Marketing Support Specialist
Referent/ka investic
Sales Assistant v MASARYČCE
Referent hospodářsko technické správy
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Konzultant ve stavebnictví - Brno
Referent/ka pro back office
Asistent/ka ecommerce
Produktový manažer e-commerce
Dropshippingový operátor
Asistent/ka back office/Podpora obchodu
Obchodní referent/ka
Senior účetní (zástupce hlavní účetní)
Operátor Xsell a Retence
Asistent auditora
Referent odboru správy a rozvoje města – veřejné zakázky
Koordinátor/Fakturant servisu
Referent/ka - Administrativní specialista/ka pro dopravní značení
Administrativně obchodní referent