předvýběr.cz
Obchodní referentka/Fakturantka
Published 18.08.2022
Pro našeho klienta, společnost zabývající se výrobou dřevěných podlah, dveří, schodů a dalších dřevěných produktů, do interiérů i exteriérů domů, hledáme vhodnou kandidátku na pozici Obchodní referentka/Fakturantka.
Vaší náplní práce bude:
- Komunikace se zákazníky po telefonu a mailu
- Péče o zákazníky, kteří navštíví showroom
- Tvorba objednávek
- Fakturace přijatých objednávek
- Práce v systému Pohoda – vkládání dat
- Evidence skladových zásob
- Příprava vzorků pro zákazníka
- Zajištění dopravy zboží k zákazníkovi
Co od Vás očekáváme:
- Příjemné vystupování a dobré komunikační schopnosti
- Znalost angličtiny nebo němčiny – zejména pro mailovou komunikaci
- Znalost ekonomického systému Pohoda, případně jiného softwaru
- Praxi ve fakturaci
- Kreativitu, energičnost, systematičnost
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práci v zavedené menší společnosti
- Možnost práce na HPP/ŽL, na plný úvazek
- Základní mzdu 30 000 Kč + procenta z obratu firmy (možnost až 50 000 Kč)
- Občasnou práci z domova – dle domluvy
- Notebook a mobil
- Vstřícné a lidské jednání – lze se na všem domluvit
- Místo výkonu práce: Praha 7 – Holešovice
- Nástup možný: ihned
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Back Office Assistant
Residential Leasing Coordinator
Site manager/Asisstant to general & sales management
Odborný/á referent/ka – Asistent/ka
Asistentka vedení společnosti
Výrobní výstupní kontrolor
Asistentka vedoucího projekce
Recepční/Tiskový specialista !ROZŠIŘUJEME SE!
Asistent/ka nákupu a logistiky
Asistentka informačního centra
Obchodní referent - Všechromy
Asistent/ka obchodního oddělení
Koordinační pracovník
Teamleader-ka
Administrativní pracovník a fakturace
Asistentka v advokátní kanceláři
Booking specialista a recepční na střelnici
Recepční v autosalonu Škoda
HR business partner
Asistentka obchodního oddělení
Administrátor e-shopu
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty
Referent odboru dopravy - přestupky (ideálně s právním vzděláním)