předvýběr.cz
Pracovník/ce podpory servisu
Published 03.06.2024
Pro našeho klienta, který působí na českém trhu již více než 25 let v oblasti servisu značkové výpočetní techniky, hledáme novou kolegyni, či kolegu na pozici pracovníka podpory servisu.
Pracovní náplň:
- Komunikace se zákazníky prostřednictvím e-mailu i telefonu
- Příjem a výdej zakázek do / ze servisu
- Tvorba cenových nabídek na placené opravy
- Fakturace mimozáručních oprav
- Přebírání, evidence a odesílání balíků
Požadujeme:
- Minimálně SŠ vzdělání
- Uživatelskou znalost MS Office
- Zdvořilé vystupovaní při komunikaci se zákazníky
- Výbornou znalost češtiny
- Samostatnost, časovou flexibilitu
- Ochotu učit se novým věcem
Výhodou:
- Znalost AJ – občasná komunikace se zákazníky i dodavateli
- Zkušenosti s účetním SW Pohoda
- Zkušenosti s vyřizováním reklamací
- Přehled v oblasti IT technologií
Nabízíme:
- Práci v příjemném prostředí uznávané společnosti v branži značkové výpočetní techniky
- Mobilní telefon
- Sleva na firemní výrobky/služby
- Notebook
- Vzdělávací kurzy, školení
- Občerstvení na pracovišti
- Firemní akce
- Mladý a dynamický pracovní kolektiv
- Účast na pravidelných firemních setkáních
- Možnost kariérního růstu
- Pracovní úvazek plný nebo poloviční
- Plat na plný úvazek 35 000 – 45 000 Kč
- Místo výkonu práce - Prahu 8 – Libeň
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Asistent/ka technického oddělení !zajímavá práce!
Vedoucí administrativně správního oddělení
Servisní poradce - poradkyně - Přijímací technik
Marketing Support Specialist
Referent/ka investic
Sales Assistant v MASARYČCE
Referent hospodářsko technické správy
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Konzultant ve stavebnictví - Brno
Referent/ka pro back office
Asistent/ka ecommerce
Produktový manažer e-commerce
Dropshippingový operátor
Asistent/ka back office/Podpora obchodu
Obchodní referent/ka
Senior účetní (zástupce hlavní účetní)
Operátor Xsell a Retence
Asistent auditora
Referent odboru správy a rozvoje města – veřejné zakázky
Koordinátor/Fakturant servisu
Referent/ka - Administrativní specialista/ka pro dopravní značení
Administrativně obchodní referent