předvýběr.cz
Asistent/ka ředitele nákupu a technické podpory
Published 05.11.2024
Pro našeho klienta, ryze českou společnost v oblasti osvětlení s 30letou tradicí, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka ředitele nákupu a technické podpory.
Hledáme šikovného juniora, který bude pravou rukou šéfa oddělení nákupu a technické podpory, a který má ambice vyzrát do pozice samostatného partnera a plnohodnotně zajistit činnost oddělení nákupu.
Náplň práce:
- komplexní zajištění efektivního chodu dodavatelského řetězce (od nákupu, přes výrobu po skladové, distribuční operace a přepravní činnosti)
- průběžné sledování a vyhodnocování stavu skladových zásob
- příprava a tvorba katalogových listů pro nové produkty, úprava stávajících
- komunikace s výrobci, dodavateli, prodejci, zahraničními zákazníky a dopravci
- reporting – analýza dosažené úrovně dodávek, výhled na další období
- řízení realizace nakládek, správa celních operací a s nimi spojených dokumentů pro bezproblémový průběh dovozu zboží
- úzká spolupráce s prodejním, plánovacím i výrobním týmem pro optimalizaci procesů a disponibility skladových položek
- spolupráce s pracovníky skladu, poskytování součinnosti při plánovaných nakládkách a řešení neočekávaných situací
- vyjednávání v českém a mezinárodním prostředí
- analýzy trhu a nákupního potenciálu – vyhledávání dodavatelů/produktů
- udržování kontaktu se stávajícími zákazníky, návštěvy u dodavatelů a jejich hodnocení, dodavatelské audity
- poskytování technické podpory zákazníkům a obchodním zástupcům
- vytváření technických a cenových specifikací
Požadujeme
- středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání technického směru; případně vyučení v oboru elektromechanik/elektrikář
- praxi v oblasti prodeje s elektro materiálem nebo svítidel výhodou
- znalost technických norem, zájem o oblast elektro
- znalost LED technologie, elektroniky
- AJ – pokročilou úroveň
- MS Office zejména Excel, Word, Outlook – uživatelskou úroveň
- vyjednávací a komunikační schopnosti – asertivní jednání s klienty
- smysl pro detail, zodpovědnost a pořádek
Co můžeme nabídnout:
- kreativní práci ve stabilní společnosti
- motivující ohodnocení + bonusy/prémie
- spektrum zaměstnaneckých benefitů, včetně stravenek, příspěvků na penzijní připojištění, a dalších
- možnost osobního i profesního růstu
- příjemný pracovní kolektiv a zázemí úspěšné české firmy
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- firemní notebook a mobilní telefon pro osobní použití
- využívání firemního vozidla k soukromým účelům
- zaměstnanecké slevy na zboží z portfolia firmy
- sick days
- místo výkonu práce: Praha 6 - Ruzyně
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Administrativní pracovník pro smluvní agendu a evidenci zakázek
Specialista zákaznického servisu s AJ
Asistent/ka
Asistent/ka jednatele / Obchodní referen/ka
Asistent/ka back office/Podpora obchodu
Technolog předtiskové přípravy
Obchodní asistent/ka
PRACOVNÍK / PRACOVNICE ZÁKAZNICKÉHO SERVISU PRO SLOVENSKÝ TRH
Konzultant ve stavebnictví
Konzultant ve stavebnictví - Brno
Kontrolor/ka v cateringové společnosti
Asistentka ředitele
Asistent-ka/Recepční
Asistent prodeje nábytku
Dispečer - Praha (Stodůlky)
HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku
Dispečer mezinárodní kamionové dopravy
Asistent/ka ředitele nákupu a technické podpory
Asistent auditora
Referentka paletového hospodářství !STABILNÍ a VELKÁ ČESKÁ SPOLEČNOST!
Office manager - specialista podpory prodeje