předvýběr.cz
HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku
Published 11.11.2024
Pro našeho klienta, společnost poskytující profesionální servis pronájmu vratných bedýnek pro zeleninu, ovoce či masné výrobky, hledáme nového kolegu na pozici HR Officer/ Administrator.
Vaše náplň práce:
Smyslem Vaší práce bude podpora HR týmu v rámci realizace, rozvoje a vedení oblasti lidských zdrojů přiděleného regionu, a to v oblastech:
HR administrativa
- Vedení HR administrativy dle legislativních požadavků a interních předpisů
- Řešení každodenních dotazů v HR oblasti ze strany zaměstnanců
- Zodpovědnost za aktualizaci a přenos HR dat a zaměstnaneckých složek, pravidelný reporting
- Komunikace s externími zpracovateli mezd
- Práce s interními systémy firmy
Recruitment
- Zajištění efektivního náboru nových zaměstnanců blue collar pozic: inzerce, vedení pohovorů, spolupráce s externími PA, administrativní agenda a efektivní předávání informací
HR marketing a aktivity pro zaměstnance
- Plánování a organizace interních HR a marketingových aktivit a správná reprezentace firmy
- Další aktivity při podpoře firemní značky v rámci interní či externí prezentace
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Předchozí praxi v oblasti HR, příp. administrativy
- Základní přehled v zákoníku práce
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (interní komunikace se zahraničními kolegy)
- Dobrá znalost práce s MS Office (zejména Excel na úrovni kontingenčních tabulek – reporting)
- Dobré komunikační schopnosti, vstřícné jednání a schopnost naslouchat
- Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
- Aktivní přístup k zadaným úkolům, selský rozum
- Velmi dobré organizační schopnosti a schopnost určit si priority
Nabízíme:
- Práci ve stabilní společnosti, která se zasazuje za snižování emisí CO2 a redukci používání jednorázových obalů
- Podporu od zkušeného kolegy
- Práci na HPP, full-time, možnost i zkráceného úvazku (minimálně 20 hod./týden)
- Smlouvu na dobu určitou 2 roky
- Po zkušební době 12 000 Kč/rok v benefitním systému Cafeterie (sami si zvolíte, zda chcete příspěvek na sport, dovolenou, zdraví, vzdělávání nebo penzijní spoření)
- Příspěvek na dopravu 2 000 Kč/měsíc + dálniční známka
- 5 týdnů dovolené
- Po zapracování možnost částečné práce z domova
- Pružnou pracovní dobu s pevnou částí 10:00 – 14:00 hod.
- Stravenky 150 Kč
- Zvýhodněné zaměstnanecké tarify od Vodafone i pro členy domácnosti
- Firemní party a akce
- Výkon práce: Praha - Prosek (zajištěné parkování)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Administrativní pracovník pro smluvní agendu a evidenci zakázek
Specialista zákaznického servisu s AJ
Asistent/ka
Asistent/ka jednatele / Obchodní referen/ka
Asistent/ka back office/Podpora obchodu
Technolog předtiskové přípravy
Obchodní asistent/ka
PRACOVNÍK / PRACOVNICE ZÁKAZNICKÉHO SERVISU PRO SLOVENSKÝ TRH
Konzultant ve stavebnictví
Konzultant ve stavebnictví - Brno
Kontrolor/ka v cateringové společnosti
Asistentka ředitele
Asistent-ka/Recepční
Asistent prodeje nábytku
Dispečer - Praha (Stodůlky)
HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku
Dispečer mezinárodní kamionové dopravy
Asistent/ka ředitele nákupu a technické podpory
Asistent auditora
Referentka paletového hospodářství !STABILNÍ a VELKÁ ČESKÁ SPOLEČNOST!
Office manager - specialista podpory prodeje