Blog PŘEDVÝBĚR.CZ
Zuříte, když dostanete newsletter, nebo rádi čtete, co je nového?
Newsletter je součást našeho každodenního života. Denně nám do mailové schránky nějaký originální přistane. I když se jim snažím vyhýbat, na některé se dlouho dopředu vyloženě už těším.
Bububu, kandidáti!
Petr, Pavel, Karel, Jan, Kvído, Ruslan, Ismail, Hasan, François, Hanz a další, ti všichni mají jeden společný neduh – nechodí na pohovory.
Co všechno personalisté lustrují, aneb co psát na sociální sítě?
Prozradím vám něco z vlastních zkušeností, co se týče „lustrace“ kandidátů potenciálních zaměstnanců. Co všechno chtějí potenciální zaměstnavatelé či budoucí kolegové předem vědět je někdy k pousmání, jindy k pláči.
Doktoři se v práci zrovna nepřetrhnou. Máte jinou zkušenost?
Kolega a dobrý kamarád na sobě z ničeho nic objevil výrazné modré skvrny. Vydal se tedy v pátek v Praze k lékaři.
Jaké trendy vládnou personalistice 2017? Partnerský přístup a tlak na efektivitu
S koncem roku lidé i firmy tradičně bilancují. Je to také dobrá příležitost odhadnout, co nás čeká v příštím roce.
Proč se (ne)opít na vánočním večírku?
Už v předchozích příspěvcích jsem naznačil, že se vánočních večírků brzy dotknu. Je přeci máj lásky čas, pardon: prosinec večírků čas (možná i lásky).
Můj čas je pouhopouhé prozatím…
... a času míň, než se mi zdálo před půl hodinou. Tato slova všichni známe nejen z notoricky známé písně ze seriálu Sanitka, ale především ze současnosti.
Foto dělá člověka. Když hledáš práci, mysli na to!
V současném světě médií, sociálních sítí a digitálních fotografií je překvapující úroveň prezentace vlastních fotografií v životopisech. Pro představu uvedu pár nejčastějších „úkazů“, kterých jsou uchazeči o práci schopni se dopustit ve vlastní sebeprezentaci.
Dobrý den, Guten Tag, Good Morning!
Sice se to nezdá, ale Vánoce jsou za dveřmi. Téma vánočních večírků si ještě nechám uzrát. Přeci jen musím teprve vymyslet, kde bude a co se tam bude dít? Výsledek si každý umí představit sám.
Reklamace je dnes už jen póza
Snažím se vyhýbat reklamacím. Vím z praxe, že ne vždy za nespokojeností zákazníka může být prodejce. Je spousta výrobků či služeb, kde důvodem reklamace je víc subjektivní pocit než reálný problém.