předvýběr.cz
Administrativní pracovník pro vratky DPH
Zveřejněno 07.04.2025
Pro našeho významného klienta, který distribuuje palivové karty Shell v ČR a SK a zaměřuje se na prodej PHM, mýto, vratku DPH ze zahraničí a obchod v rámci EU, hledáme Administrativního pracovníka pro vratky DPH.
Náplň práce:
- Administrativa vratek DPH ze zahraničí českým klientům
- Zpracování faktur a dalších podkladů a dat pro vratku
- Práce se spec. programem pro podávání vratky
- Komunikace se zákazníky a spolupráce s obchodním týmem
- Okrajové fakturování zákazníkům za realizované služby (účetní systém Helios)
- Vyřizování další drobné agendy s tímto spojené
Očekáváme:
- SŠ vzdělání, případně VŠ (ekonomické zaměření výhodou)
- Praxe v oboru není třeba, ale zkušenost s administrativní prací - výhodou
- Pokročilou znalost MS Office (Excel)
- Pečlivost
- Pozitivní vztah k práci s daty
- Dobrou komunikaci, organizační schopnosti
- Cizí jazyk není podmínkou, ale je výhodou (angličtina)
Nabízíme:
- Spolupráci na HPP a přátelský kolektiv
- Roční bonusy
- 25 dní dovolené
- 3 dny sickdays
- Flexibilní pracovní dobu
- Možnost občasné práce z domova – dle dohody
- Notebook, telefon
- Příspěvek na stravné
- Příspěvek na penzijní připojištění – po roce práce
- Odborná školení
- Nástup možný ihned nebo dle dohody
- Místo výkonu práce: Praha – Čestlice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Senior účetní
Podpora prodeje – administrátor zakázek
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě
Asistent/ka vedení společnosti
Administrativní pracovník pro vratky DPH
Specialista pro obchodní případy
Asistent provozního ředitele/Back Office specialista
Účetní - zkrácený úvazek - Kunratice
Asistentka vedení společnosti
Obchodní zástupce/manažer
Specialista zákaznického servisu s AJ
Digital Marketing Specialist
Office Manager - zemědělství
Pracovník back office
Asistent auditora
Provozní koordinátor – front office