předvýběr.cz
Asistent provozního ředitele/Back Office specialista
Zveřejněno 04.04.2025
Pro našeho klienta, který se zabývá prodejem elektronických součástek a stavebních prvků pro elektroniku hledáme posilu do týmu na pozici Asistent provozního ředitele/Back Office specialista. Jedná se o ryze český podnik, mezi jehož přední dodavatele patří společnosti jak z Evropy, tak Asie i Ameriky.
Náplň práce:
- Spolupráce s obchodním, logistickým a technickým oddělením
- Přijímání telefonických hovorů s dodavateli, vyřizování obchodní korespondence
- Práce se sortimentem – od pomoci s výběrem po tvorbu cenové nabídky
- Běžné administrativní úkony
- Péče o hladký chod kanceláře, aby vše fungovalo a všeho bylo dostatek
- Pracovní doba: Po – Pá 7:00 – 15:30 (možnost flexibilní úpravy)
Očekáváme:
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni slovem i písmem
- Uživatelská znalost MS Office
- Základní znalost slaboproudé elektrotechniky – absolvované studium v oboru výhodou
- Orientace v oboru elektronických součástek vítána
- Umění komunikace s lidmi (základní manažerské schopnosti)
- Dobré organizační vlastnosti
- Samostatnost, pečlivost, spolehlivost
- Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
- Nástupní mzda po zkušební době 40 000 – 43 000 Kč s možností dalšího navýšení
- 5 týdnů dovolené
- Práce na HPP, plný úvazek
- Příspěvek na stravu formou stravenkového paušálu
- Možnost flexibilní pracovní doby
- Po zaškolení možnost částečného homeoffice
- Odborný růst – školení, jazykové kurzy, zahraniční služební cesty
- Možnost příspěvku na důchod (DIP nebo penzijní připojištění) či životní pojištění
- Zázemí firmy s dlouholetou tradicí
- Firemní akce
- Zázemí společnosti v lokalitě České Meziříčí
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Podpora prodeje – administrátor zakázek
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě
Asistent/ka vedení společnosti
Administrativní pracovník pro vratky DPH
Specialista pro obchodní případy
Asistent provozního ředitele/Back Office specialista
Účetní - zkrácený úvazek - Kunratice
Asistentka vedení společnosti
Obchodní zástupce/manažer
Specialista zákaznického servisu s AJ
Digital Marketing Specialist
Office Manager - zemědělství
Pracovník back office
Asistent auditora
Administrátor zpracování nabídek
Provozní koordinátor – front office
Junior účetní/Fakturant/ka