předvýběr.cz
Asistentka vedení společnosti
Zveřejněno 04.04.2025
Pro našeho klienta, firmu s více než 30letou tradicí na českém trhu v oblasti tunelových, geotechnických a vodohospodářských staveb, hledáme Asistentku vedení společnosti.
Pokud vás láká práce ve společnosti, která realizuje zajímavé projekty, a chcete pracovat v přátelském kolektivu, čtěte dál!
Co bude Vaší náplní práce?
- Administrativní podpora chodu společnosti – správa, evidence a archivace firemních dokumentů
- Vedení diáře vedení společnosti
- Příprava podkladů a dokumentů pro vedení společnosti (tvorba reportů, statistik, prezentací, zpracování výkazů a podkladů pro jednání a porady)
- Správa došlé a odchozí pošty včetně elektronické, obsluha datových schránek
- Přijímání telefonických hovorů, komunikace s obchodními partnery, vyřizování obchodní korespondence
- Zajištění chodu a vybavení kanceláře, běžné pochůzky (pošta, notář, překladatel…), přijímání návštěv a péče o firemní prostory
- Správa firemních vozidel
Co od Vás očekáváme?
- Pečlivost, spolehlivost a samostatnost při realizaci svěřených úkolů
- Pozitivní přístup
- Výborné komunikační schopnosti
- Organizační dovednosti
- Znalost anglického nebo německého jazyka slovem i písmem minimálně na úrovni B1
- Znalost MS Office (zejména Word, Excel)
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
Co nabízíme?
- Mzdové podmínky dle zkušeností v rozmezí 35 000 – 50 000 Kč
- Přátelský kolektiv, se kterým podnikáme akce i mimo práci (teambuildingy, sportovní akce a další)
- Možnost finanční odměny 2× ročně
- Firemní benefity, jako je stravenkový paušál, Multisport karta nebo Benefit Plus karta
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- 5 týdnů dovolené + 3 sick days
- Místo výkonu práce: Brno – Královo Pole
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Senior účetní
Podpora prodeje – administrátor zakázek
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě
Asistent/ka vedení společnosti
Administrativní pracovník pro vratky DPH
Specialista pro obchodní případy
Asistent provozního ředitele/Back Office specialista
Účetní - zkrácený úvazek - Kunratice
Asistentka vedení společnosti
Obchodní zástupce/manažer
Specialista zákaznického servisu s AJ
Digital Marketing Specialist
Office Manager - zemědělství
Pracovník back office
Asistent auditora
Provozní koordinátor – front office