předvýběr.cz
Asistent/ka vedení společnosti
Zveřejněno 08.04.2025
Pro našeho klienta, silnou společnost v oblasti dodávek technologických zařízení s celosvětovou působností, hledáme do expertního týmu administrativní podporu na pozici Asistent/ka vedení společnosti.
Náplň práce:
- administrativní podpora řediteli společnosti a případně vedoucím jednotlivých oddělení
- spolupráce s ostatními zaměstnanci v tuzemské pobočce a také v rámci mezinárodního týmu
- podílení se na propagaci organizace a marketingu, příprava prezentace a reprezentace společnosti
- zajištění komunikace v anglickém jazyce, překlady do a z anglického jazyka, případně zajištění překladů u externích společností
- zodpovědnost za archiv (dokumentace a výkresy)
- pořizování záznamů z porad a setkání
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání
- reprezentativní vystupování
- znalost AJ min na úrovni B2 – interní pravidelná komunikace napříč společností
- zkušenosti s administrativními činnostmi (asistentka ředitele)
- zkušenost s organizováním práce vedení společnosti
- zkušenosti s formálními úpravami textů obchodních a smluvních dokumentů velkou výhodou
Nabízíme:
- 40 000 - 50 000 Kč + možnost růstu
- stravenky
- 5 týdnů dovolené
- flexibilní pracovní dobu s pevným jádrem 9 – 14 hod.
- mobilní telefon
- místo výkonu práce: Ústecký kraj
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Senior účetní
Podpora prodeje – administrátor zakázek
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě
Asistent/ka vedení společnosti
Administrativní pracovník pro vratky DPH
Specialista pro obchodní případy
Asistent provozního ředitele/Back Office specialista
Účetní - zkrácený úvazek - Kunratice
Asistentka vedení společnosti
Obchodní zástupce/manažer
Specialista zákaznického servisu s AJ
Digital Marketing Specialist
Office Manager - zemědělství
Pracovník back office
Asistent auditora
Provozní koordinátor – front office