předvýběr.cz

Podpora prodeje – administrátor zakázek

Zveřejněno 10.04.2025


Pro našeho klienta, společnost, která je leader na trhu online odečtů energií a chytrých řešení a výrobce zařízení pro odečet dat měřičů spotřeby, hledáme vhodného kandidáta na pozici Podpora prodeje – administrátor zakázek.

Náplň práce:

  • Vytváření nabídek pro stávající a nové zákazníky na základě podkladů od obchodníka
  • Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí
  • Komunikace ze stávajícími zákazníky ohledně objednávek, termín dodání, reklamací a servisních služeb
  • Každodenní komunikace se zákazníky – osobně, telefonicky i e-mailem
  • Zadávání zakázek a klientských dat do interního systému
  • Spolupráce s dalšími odděleními při řešení větších zakázek a servisních požadavků

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • Znalost angličtiny (pro jednání se zákazníky v zahraničí) - výhodou
  • Praxe z obchodu v oblasti technických produktů – výhodou
  • Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, týmová spolupráce
  • Aktivní přístup k práci, samostatnost, spolehlivost
  • Prezentační dovednosti, zápal pro obchod
  • Příjemné vystupování
  • Technické myšlení
  • MS Office - pokročilá úroveň

Nabízíme:

  • Platové rozmezí 37 000 – 40 000 Kč/měsíc

  • Důkladné zaškolení
  • Smartphone, laptop
  • Home office
  • Flexibilní pracovní doba
  • 25 dní dovolené
  • 3 dny zdravotního volna
  • Příspěvky na stravování
  • Pravidelné vzdělávací kurzy a školení zaměřené na obchodní dovednosti
  • Občerstvení na pracovišti
  • Spolupráce na HPP
  • Nástup možný ihned nebo dohodou
  • Místo výkonu práce: Kralupy nad Vltavou

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Informace o pozici

Region:
Mělník
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Benefity:
Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova
Platové rozmezí:
37 000 - 40 000 Kč/měsíc
Požadované vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zaujala vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.

Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..