předvýběr.cz

Účetní/Asistentka jednatele

Zveřejněno 18.02.2025


Pro našeho významného klienta, působícím v oboru údržby silnic a vše s tím spojeného, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Účetní/Asistentka jednatele. Budete pravou rukou jednatele společnosti!

Náplň práce:

1.) ÚČETNÍ AGENDA

  • Vedení účetnictví + vedení mzdové agendy (pracujeme v systému POHODA a mzdovém PAMICA), nemusíte mít dokonalé znalosti, ale přehled (pomůže Vám vzdělání či praxe, případně zajistíme i další vzdělávací kurz
  • Měsíční výkazy a roční závěrka
  • Příprava na audit
  • DPH (výkazy a reporty) – vše ve spolupráci s daňovými poradci
  • Máme 2 pobočky – zde dohled nad kroky pobočky (zaúčtování, apod.)

2.) ASISTENTSKÁ AGENDA

  • Příprava tendrů na veřejné zakázky (kvalifikace, reference, bankovní záruky, atd.) – tendry mají přibližně 40 stran, z toho se většina opakuje, stačí se naučit a následně vždy logicky přemýšlet co je důležité
  • Obsluha datové schránky (dodržovat lhůty pro vyzvednutí a reakce) – vše mít pod palcem (př. do 5 dnů reagovat na výhru v tendru
  • Běžná administrativní agenda (komunikace s ČSÚ, reporty do 15. dne v měsíci)
  • Příprava reportů pro vedení (jednatel a představenstvo)
  • Komunikace s kolegy na pobočkách (evidence majetku, inventury, objednávky věcí jako jsou tel. čísla, tarify, tankovací karty (máme 35 aut), apod.
  • Základní personalistika
  • Obsluha BÚ (příprava platebních příkazů ke schválení a autorizaci jednateli společnosti)

Požadujeme:

  • SŠ s maturitou/VŠ
  • Předchozí zkušenost minimálně se základním účetnictvím a vedení administrativní agendy
  • Znalost EXCELU na rozumné uživatelské úrovni, tzn. zvládám tabulky se vzorci
  • Dále pro nás skutečně důležité: pečlivost, odpovědnost, samostatnost, vlastní iniciativa a proaktivita, loajalita, logické uvažování a myšlení, schopnost hledat řešení, prioritizace úkolů
  • Schopnost fungovat samostatně v kanceláři bez kolektivu (většina kolegů je dlouhodobě v terénu a většinu času budete trávit skutečně sama)
  • Naopak nepotřebujeme jazykovou vybavenost (jednoduše u nás znalost ani AJ není třeba)

Nabízíme:

  • STABILITU – stabilní zázemí společnosti se stabilními zakázkami
  • Adekvátní mzdu dle fáze zaškolení a schopností
  • Oboustranně vyváženou flexibilitu fungování
  • Pracovní dobu pevnou + pružnou dle domluvy
  • Stélé HO možné po zaškolení 2 dny v týdnu
  • Stravenky 140 Kč/den
  • 2x sick day
  • Služební notebook a telefon, vše možné i soukromým účelům
  • Práci na HPP, ideálně plný úvazek, je možný i zkrácený úvazek
  • Kvalitní zaškolení stávající kolegyní, která nyní zastává tuto pozici!
  • Místo pracoviště: Za zastávkou 373, 109 00 Praha 10 - Dolní Měcholupy

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Informace o pozici

Region:
Praha
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Benefity:
Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova
Požadované vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zaujala vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.

Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..