13.12.2016 blog

Jaké trendy vládnou personalistice 2017? Partnerský přístup a tlak na efektivitu

S koncem roku lidé i firmy tradičně bilancují. Je to také dobrá příležitost odhadnout, co nás čeká v příštím roce.


06.12.2016 blog

Proč se (ne)opít na vánočním večírku?

Už v předchozích příspěvcích jsem naznačil, že se vánočních večírků brzy dotknu. Je přeci máj lásky čas, pardon: prosinec večírků čas (možná i lásky).


14.11.2016 tisková zpráva

Vánoční večírek podporuje týmovou atmosféru firmy

Devět z deseti oslovených personalistů souhlasí s tím, že firemní vánoční večírek nejsou zbytečně utracené peníze. „Vánoční večírky podporují týmovou atmosféru ve firmě,“ uvedlo 88,2 % účastníků online průzkumu uskutečněného personální agenturou PŘEDVÝBĚR.CZ mezi 3637 firemními respondenty.


08.11.2016 blog

Můj čas je pouhopouhé prozatím…

... a času míň, než se mi zdálo před půl hodinou. Tato slova všichni známe nejen z notoricky známé písně ze seriálu Sanitka, ale především ze současnosti.


Vrátil se nám Martin, který umí skvělé vafle!

04.11.2016 rozhovor

Vrátil se nám Martin, který umí skvělé vafle!

Do pracovního kolektivu v personální společnosti PŘEDVÝBĚR.CZ se zařadil po více než roční pauze kolega Martin Herbrych. Proto jsem mu položila pár otázek, aby se mohl podělit o své zkušenosti a dojmy ze zahraničí, kde byl zaměstnaný jeden rok.


24.10.2016 blog

Foto dělá člověka. Když hledáš práci, mysli na to!

V současném světě médií, sociálních sítí a digitálních fotografií je překvapující úroveň prezentace vlastních fotografií v životopisech. Pro představu uvedu pár nejčastějších „úkazů“, kterých jsou uchazeči o práci schopni se dopustit ve vlastní sebeprezentaci.


04.10.2016 blog

Dobrý den, Guten Tag, Good Morning!

Sice se to nezdá, ale Vánoce jsou za dveřmi. Téma vánočních večírků si ještě nechám uzrát. Přeci jen musím teprve vymyslet, kde bude a co se tam bude dít? Výsledek si každý umí představit sám.


23.09.2016 tisková zpráva

Volný čas je pro generaci Y nejdůležitější

Internetová generace označovaná jako Y nebo také mileniálové byla v srpnu předmětem online ankety, kterou pravidelně organizujeme mezi našimi klienty odebírajícími newsletter.


15.09.2016 blog

Reklamace je dnes už jen póza

Snažím se vyhýbat reklamacím. Vím z praxe, že ne vždy za nespokojeností zákazníka může být prodejce. Je spousta výrobků či služeb, kde důvodem reklamace je víc subjektivní pocit než reálný problém.


22.08.2016 blog

Migranti a pracovní trh aneb očekávání nebo strach

V anketní otázce jsme se klientů ptali, jaký přínos pro pracovní trh mají migranti? Výsledek názorů je spíše neutrální. Osobně se přikláním k myšlence, že migranti nemají primárně zájem o práci a jejich přínos bude minimální.