předvýběr.cz
Administrativní pracovník pro vratky DPH
Published 07.04.2025
Pro našeho významného klienta, který distribuuje palivové karty Shell v ČR a SK a zaměřuje se na prodej PHM, mýto, vratku DPH ze zahraničí a obchod v rámci EU, hledáme Administrativního pracovníka pro vratky DPH.
Náplň práce:
- Administrativa vratek DPH ze zahraničí českým klientům
- Zpracování faktur a dalších podkladů a dat pro vratku
- Práce se spec. programem pro podávání vratky
- Komunikace se zákazníky a spolupráce s obchodním týmem
- Okrajové fakturování zákazníkům za realizované služby (účetní systém Helios)
- Vyřizování další drobné agendy s tímto spojené
Očekáváme:
- SŠ vzdělání, případně VŠ (ekonomické zaměření výhodou)
- Praxe v oboru není třeba, ale zkušenost s administrativní prací - výhodou
- Pokročilou znalost MS Office (Excel)
- Pečlivost
- Pozitivní vztah k práci s daty
- Dobrou komunikaci, organizační schopnosti
- Cizí jazyk není podmínkou, ale je výhodou (angličtina)
Nabízíme:
- Spolupráci na HPP a přátelský kolektiv
- Roční bonusy
- 25 dní dovolené
- 3 dny sickdays
- Flexibilní pracovní dobu
- Možnost občasné práce z domova – dle dohody
- Notebook, telefon
- Příspěvek na stravné
- Příspěvek na penzijní připojištění – po roce práce
- Odborná školení
- Nástup možný ihned nebo dle dohody
- Místo výkonu práce: Praha – Čestlice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Senior účetní
Podpora prodeje – administrátor zakázek
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě
Asistent/ka vedení společnosti
Administrativní pracovník pro vratky DPH
Specialista pro obchodní případy
Asistent provozního ředitele/Back Office specialista
Účetní - zkrácený úvazek - Kunratice
Asistentka vedení společnosti
Obchodní zástupce/manažer
Specialista zákaznického servisu s AJ
Digital Marketing Specialist
Office Manager - zemědělství
Pracovník back office
Asistent auditora
Provozní koordinátor – front office