předvýběr.cz
Specialista zákaznického servisu s AJ
Published 31.03.2025
Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, dodavatele spojovacích součástí a specialistu v oblasti C-parts Managementu, hledáme vhodného kandidáta, či kandidátku na pozici Specialisty zákaznického servisu.
Nabízíme:
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- zajímavou práci v dynamickém pracovním kolektivu
- podporu a zázemí významné mezinárodní společnosti
- motivující mzdové ohodnocení odpovídající nárokům pozice
- pracoviště v Praze, nepravidelné pracovní cesty i mimo ČR
- nástup možný ihned
- program profesního rozvoje a vzdělávání
- příspěvek na stravování, penzijní pojištění, 5 týdnů dovolené, nápoje a občerstvení v kanceláři, firemní akce, měsíční odměny
- HO 2 dny v týdnu (nejdříve po zkušební době a po zapracovaní)
- flexibilní pracovní dobu s pevným jádrem 9 -16h
Požadujeme:
- minimálně SŠ vzdělání
- zájem o technické produkty, znalost obchodní administrativy
- systémový přístup, cílevědomost, zodpovědnost, logické myšlení
- dobré komunikační schopnosti, prozákaznický přístup, schopnost samostatného jednání se zákazníky
- dobrou znalost AJ (min. B1) – denní komunikace s mateřskou společností
- pokročilou znalost MS Office, zejména excel (tvorba kontingenčních tabulek)
Pracovní náplň:
- péče o významné zákazníky, řešení zákaznických požadavků
- spolupráce na implementaci nových projektů
- komunikace a zpracování forecastu spotřeby zákazníka, kontrola dispozice zásob
- řešení problémů v dodavatelském řetězci, operativní nákup
- úzká spolupráce s obchodním týmem, oddělením nákupu a distribučním centrem
- lokalita Praha - Čakovice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Senior účetní
Podpora prodeje – administrátor zakázek
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě
Asistent/ka vedení společnosti
Administrativní pracovník pro vratky DPH
Specialista pro obchodní případy
Asistent provozního ředitele/Back Office specialista
Účetní - zkrácený úvazek - Kunratice
Asistentka vedení společnosti
Obchodní zástupce/manažer
Specialista zákaznického servisu s AJ
Digital Marketing Specialist
Office Manager - zemědělství
Pracovník back office
Asistent auditora
Provozní koordinátor – front office