předvýběr.cz
Asistent provozního ředitele/Back Office specialista
Published 04.04.2025
Pro našeho klienta, který se zabývá prodejem elektronických součástek a stavebních prvků pro elektroniku hledáme posilu do týmu na pozici Asistent provozního ředitele/Back Office specialista. Jedná se o ryze český podnik, mezi jehož přední dodavatele patří společnosti jak z Evropy, tak Asie i Ameriky.
Náplň práce:
- Spolupráce s obchodním, logistickým a technickým oddělením
- Přijímání telefonických hovorů s dodavateli, vyřizování obchodní korespondence
- Práce se sortimentem – od pomoci s výběrem po tvorbu cenové nabídky
- Běžné administrativní úkony
- Péče o hladký chod kanceláře, aby vše fungovalo a všeho bylo dostatek
- Pracovní doba: Po – Pá 7:00 – 15:30 (možnost flexibilní úpravy)
Očekáváme:
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni slovem i písmem
- Uživatelská znalost MS Office
- Základní znalost slaboproudé elektrotechniky – absolvované studium v oboru výhodou
- Orientace v oboru elektronických součástek vítána
- Umění komunikace s lidmi (základní manažerské schopnosti)
- Dobré organizační vlastnosti
- Samostatnost, pečlivost, spolehlivost
- Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
- Nástupní mzda po zkušební době 40 000 – 43 000 Kč s možností dalšího navýšení
- 5 týdnů dovolené
- Práce na HPP, plný úvazek
- Příspěvek na stravu formou stravenkového paušálu
- Možnost flexibilní pracovní doby
- Po zaškolení možnost částečného homeoffice
- Odborný růst – školení, jazykové kurzy, zahraniční služební cesty
- Možnost příspěvku na důchod (DIP nebo penzijní připojištění) či životní pojištění
- Zázemí firmy s dlouholetou tradicí
- Firemní akce
- Zázemí společnosti v lokalitě České Meziříčí
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Senior účetní
Podpora prodeje – administrátor zakázek
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě
Asistent/ka vedení společnosti
Administrativní pracovník pro vratky DPH
Specialista pro obchodní případy
Asistent provozního ředitele/Back Office specialista
Účetní - zkrácený úvazek - Kunratice
Asistentka vedení společnosti
Obchodní zástupce/manažer
Specialista zákaznického servisu s AJ
Digital Marketing Specialist
Office Manager - zemědělství
Pracovník back office
Asistent auditora
Provozní koordinátor – front office