předvýběr.cz
Podpora prodeje – administrátor zakázek
Published 10.04.2025
Pro našeho klienta, společnost, která je leader na trhu online odečtů energií a chytrých řešení a výrobce zařízení pro odečet dat měřičů spotřeby, hledáme vhodného kandidáta na pozici Podpora prodeje – administrátor zakázek.
Náplň práce:
- Vytváření nabídek pro stávající a nové zákazníky na základě podkladů od obchodníka
- Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí
- Komunikace ze stávajícími zákazníky ohledně objednávek, termín dodání, reklamací a servisních služeb
- Každodenní komunikace se zákazníky – osobně, telefonicky i e-mailem
- Zadávání zakázek a klientských dat do interního systému
- Spolupráce s dalšími odděleními při řešení větších zakázek a servisních požadavků
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- Znalost angličtiny (pro jednání se zákazníky v zahraničí) - výhodou
- Praxe z obchodu v oblasti technických produktů – výhodou
- Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, týmová spolupráce
- Aktivní přístup k práci, samostatnost, spolehlivost
- Prezentační dovednosti, zápal pro obchod
- Příjemné vystupování
- Technické myšlení
- MS Office - pokročilá úroveň
Nabízíme:
-
Platové rozmezí 37 000 – 40 000 Kč/měsíc
- Důkladné zaškolení
- Smartphone, laptop
- Home office
- Flexibilní pracovní doba
- 25 dní dovolené
- 3 dny zdravotního volna
- Příspěvky na stravování
- Pravidelné vzdělávací kurzy a školení zaměřené na obchodní dovednosti
- Občerstvení na pracovišti
- Spolupráce na HPP
- Nástup možný ihned nebo dohodou
- Místo výkonu práce: Kralupy nad Vltavou
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Senior účetní
Podpora prodeje – administrátor zakázek
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě
Asistent/ka vedení společnosti
Administrativní pracovník pro vratky DPH
Specialista pro obchodní případy
Asistent provozního ředitele/Back Office specialista
Účetní - zkrácený úvazek - Kunratice
Asistentka vedení společnosti
Obchodní zástupce/manažer
Specialista zákaznického servisu s AJ
Digital Marketing Specialist
Office Manager - zemědělství
Pracovník back office
Asistent auditora
Provozní koordinátor – front office