předvýběr.cz
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Published 15.04.2025
Pro našeho klienta, českou výrobní společnost s více než 27letou tradicí v oblasti požární bezpečnosti, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Recepční a administrativní podpora vedení společnosti.
Náplň práce:
- Celodenní obsazení recepce – fixní pracovní doba 7:00 – 16:00 nebo 7:30 – 16:30
- Vítání návštěv, jejich ohlašování a uvádění do jednacích prostorů
- Správa zasedacích místností a jejich připravenost
- Příjem a evidence pošty, zajištění zásilek a komunikace s přepravci
- Rezervace hotelů, restaurací, letenek a jízdenek podle pokynů vedení
- Správa pokladny – proplácení cestovních příkazů, účtenek a faktur v hotovosti
- Zajištění zápisů z porad a jednání
- Správa podpisové knihy a evidence dokumentů
- Organizace kalendářů členů vedení společnosti a koordinace schůzek
- Komunikace s interními i externími partnery dle požadavků vedení
- Spolupráce na organizaci firemních akcí a zajištění podkladů pro jednání
- Péče o tiskárnu, kávovar a kuchyňku, evidence obědů
Požadujeme:
- SŠ vzdělání zakončené maturitou
- Praxi na recepci či v administrativě – výhodou
- Výborné organizační a komunikační dovednosti
- Dobrou znalost práce na PC (MS Office, výhodou zkušenost s informačním systémem)
- Samostatnost, pečlivost, schopnost plánovat si práci
- Reprezentativní a vstřícné vystupování
Nabízíme:
- Smartphone, notebook a samostatné pracoviště
- 4 týdny dovolené + 5 dní volna o Vánocích
- 4 sick-days
- Příspěvek na stravování a zdarma kávu/čaj po celý den
- Odborné a jazykové vzdělávání
- Stabilní a přátelské pracovní prostředí s otevřenou firemní kulturou
- Místo výkonu práce: Klecany
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Senior účetní
Podpora prodeje – administrátor zakázek
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě
Asistent/ka vedení společnosti
Administrativní pracovník pro vratky DPH
Specialista pro obchodní případy
Asistent provozního ředitele/Back Office specialista
Účetní - zkrácený úvazek - Kunratice
Asistentka vedení společnosti
Obchodní zástupce/manažer
Specialista zákaznického servisu s AJ
Digital Marketing Specialist
Office Manager - zemědělství
Pracovník back office
Asistent auditora
Provozní koordinátor – front office