předvýběr.cz
Referent/ka odboru správy majetku města
Published 16.04.2025
Pro našeho klienta, územní samosprávný celek, hledáme vhodné kandidáty na pozici Referent/ka odboru správy majetku města.
Náplň práce:
- Zabezpečení údržby a oprav komunikací v majetku města
- Spolupráce s dalšími odbory MěÚ, dopravci a Zlínským krajem při zajištění veřejné dopravy
- Zpracování stanovisek k projektům a akcím realizovaným městem
- Posuzování záměrů z hlediska správy a údržby komunikací
- Zpracování a kontrola plánu zimní údržby
- Plánování strojního a blokového čištění místních komunikací
- Evidence a aktualizace pasportu místních komunikací
Požadujeme:
- Státní občanství ČR, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
- Věk min. 18 let, svéprávnost, bezúhonnost
- Znalost českého jazyka
- Min. středoškolské vzdělání stavebního nebo dopravního směru ukončené maturitní zkouškou; vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském programu technického zaměření (dopravního nebo stavebního směru výhodou)
- Základní znalost zákona o pozemních komunikacích č. 13/1997 Sb. a zákona č. 128/2000 Sb.
- Znalost práce na PC (MS Office)
- Řidičské oprávnění skupiny B
- Praxi ve veřejné správě výhodou
- Dobré organizační a komunikační schopnosti
- Aktivní přístup, samostatnost, odpovědnost, pracovní nasazení
Nabízíme:
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
- Nástupní mzdu: platová třída 10 (základní platový tarif od 24 790 Kč do 35 770 Kč dle započitatelné praxe + osobní příplatek)
- Možnost navýšení mzdy po zapracování
- 5 týdnů dovolené
- 4 dny "free days" na zdravotní či osobní záležitosti
- Pružnou pracovní dobu
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na penzijní spoření
- Poukázky Ticket Multi
- Zvýhodněné tarifní volání i pro rodinné příslušníky
- Klimatizované pracovní prostředí
- Podporu odborného vzdělávání a profesního rozvoje
- Místo výkonu práce: pracoviště Městského úřadu Uherské Hradiště
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Senior účetní
Podpora prodeje – administrátor zakázek
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě
Asistent/ka vedení společnosti
Administrativní pracovník pro vratky DPH
Specialista pro obchodní případy
Asistent provozního ředitele/Back Office specialista
Účetní - zkrácený úvazek - Kunratice
Asistentka vedení společnosti
Obchodní zástupce/manažer
Specialista zákaznického servisu s AJ
Digital Marketing Specialist
Office Manager - zemědělství
Pracovník back office
Asistent auditora
Provozní koordinátor – front office